Hvilken bil har du?

Reea

Forelsket i forumet
Har innsett at vi må kjøpe oss ny bil nå som vi må ha plass til 3 bilstoler...
I bilen vi har nå er det ikke mye det er plass til imellom de to bilstolene vi har nå.

Hvilken bil har du?
Og er det noen som har erfaring med tre bilstoler i en bil? :)

Vi har opel vectra og skal også til med 3 bilstoler nå. Jeg kunne tenke meg en høy bil men har gitt sambo ansvaret. Han er bilmekaniker og ser stadig biler, stasjonsvogner med 3 bilstoler og mener det ikke er noe problem.

Jente 2010 & 2012 <3

Vi har vw touran og den ska gå 3 bakovervendte bilstoler inni men ikkje prøvd då :) ellers har eg hørt at ford s-max har veldig god plass og at d e isofix fester i alle tre setene bak :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har en VW passat stasjonsvogn. Er veldig spent på om vi får 3 stoler. Har ennå ikke prøvd. Elste sitter forover, men ellers skal vi ha plass til to bakeovervendte, så veldig spent.

VW sharan har vi..Den er d godt m plass til flere seter i om man skal ha d..

Vi har Nissan X-Trail :) virker som det er grei plass i baksete. Men usikker på om 3 seter hadde gått! Kom vel litt ann på hvilken seter man hadde valgt å bruke kanskje?

Desember 2014

Bruker App

Vi har Nissan X-Trail :) virker som det er grei plass i baksete. Men usikker på om 3 seter hadde gått! Kom vel litt ann på hvilken seter man hadde valgt å bruke kanskje?

Desember 2014

Bruker App
Vi har også nissan x-trail, og der er det ikke plass til tre, som vi må ha. I hvertfall når eldste ikke har fylt fire enda. Eldre barn kan jo bruke litt enklere seter. Vi vurderer Nissan Patrol, Mitsubishi Pajero eller Volvo Xc70. Kommer litt an på hva vi finner til overkommelig pris...

I Nissan Patrol er det hvertfall plass. Min far har en sånn bil :) å kan lett sitte 5 voksne folk i baksete der :P heldigvis ikke noe plass problem for oss enda ;)

Desember 2014

Bruker App

Jeg har Volvo XC70, den går det ikke 3 seter i når to av de er bakovervendte BeSafe hvertfall, for det har jeg prøvd:) men mulig det går når man snur noen seter...

VW caravelle. Plass til alt du kan tenke deg pluss litt til:-p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi har Mazda CX-5..og skal ha 3 seter.. Er redd vi ikke får brukt isofixfestene til noen for st vi skal få plass :/ blir ikke bilferie før vi bytter bil om 1,5 år...:b

Vi har Peugeot 5008. 3 enkelt seter bak, alle med isofiks. Mye bedre plass mellom seteradene enn feks touran. Vi har to bakovervendte nå og det går bra. Blir grei plass til minsten også :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi byttet ut vår Fiat 500 i en Alfa Romeo Giulietta, så nå får vi akkurat plass til drømmevogna i bagasjerommet. Hurra!

Back
Topp