Hvilken bil har du, og er du fornøyd???

Lille jenta vår

Glad i forumet
Er på utkikk etter bil. Vi bruker ikke mye bil, men kjenner nå det kanskje er på tide å ha bil allikevel. Trenger det når vi skal på fjellet, samt noen korte turer hvor det blir for tungvindt med vogn, hund osv....

Mine spm:

1. Hvilken bil har du?
  2. Hvilken årsmodell?
  3. Pris? (om man skulle kjøpt den nå)
  4. Hva er det du liker best med bilen?
  5. Hva liker du ikke så bra?
  6. Har du hatt mye reperasjoner?
  7. Er den "barnevennlig" ? (god plass til vogn, bilstol osv..)
  8. Diesel eller bensin?
  9.  fint om du setter inn et bilde også

1. Hvilken bil har du? nissan x-trail
  2. Hvilken årsmodell? 2007
  3. Hva er det du liker best med bilen? alt[:D]
  4. Hva liker du ikke så bra? har ikkje funne nåkka enu
  5. Har du hatt mye reperasjoner? nei den e heilt ny
  6. Er den "barnevennlig" ? (god plass til vogn, bilstol osv..) ja d e en stor å romslig bil
  7. Diesel eller bensin? disel
  8.  fint om du setter inn et bilde også

1:Ford focus stasjonsvogn
2:2003 modell
3:oppvarmet frontrute
4:har ikke funnet noe som vi ikke liker
5:vi kjøpte bilen i15 jan så har ikke vært noe reperasjon på den ennå...
6:veldig god plass til vogn og varer[;)]
7:bensin

fulgte med 2 års ford garanti på bilen det var jo veeldig greit[;)][;)][;)]

Hvilken bil har du?     Ford mondeo

Hvilken årsmodell?   2003 modell

Hva er det du liker best med bilen?   god komfort, kjempegod plass

Hva liker du ikke så bra?   lite lys i baksete

Har du hatt mye reperasjoner?   ingenting.....

Er den "barnevennlig" ? (god plass til vogn, bilstol osv..)        så absolutt!!!!!!!!!!kjempeplass!!!!!!

Diesel eller bensin?   bensin

Vi har 4 biler. En passat som vi bruker til fam.bil, en vectra som er sambos arb.bil, en BMW som er min grommbil og en hilux pickup som vi elsker begge to.

Men skriver litt om passaten:
2001 mod 2,5 turbodiesel, 4 hjulstrekk med skinn og alt utstyr.
Ca 150000 selges de for nå.
Liker at det er så utrolig god plass i bilen, både bak setene og bagasjeplass. Er kjempegod å kjøre.
Liker ikkeat mange har den, en gaske vanlig fam bil. ( men ikke så mange som har tdi og 4 hjulstrekk)
Har bytta dynamo, ellers ingen reperasjoner.
Kjempegod plass, vi har to hunder og alltid masse bagasje + vogn når vi er på tur.
Diesel, chippet. Bruker 0,5 l på mila.

ORIGINAL: Min~lille~prinsesse

Er på utkikk etter bil. Vi bruker ikke mye bil, men kjenner nå det kanskje er på tide å ha bil allikevel. Trenger det når vi skal på fjellet, samt noen korte turer hvor det blir for tungvindt med vogn, hund osv....

Mine spm:

1. Hvilken bil har du? toyota avensis og toyota yaris
  2. Hvilken årsmodell?  2007 og 2001
  3. Pris? (om man skulle kjøpt den nå) 280 tusen og 70 tusen
  4. Hva er det du liker best med bilen? kjørekomforten...
  5. Hva liker du ikke så bra? hmmm... har ikke noe jeg ikke liker med dem!
  6. Har du hatt mye reperasjoner? nei... yarisen har vi hatt lenge, aldri vært på verksted
  7. Er den "barnevennlig" ? (god plass til vogn, bilstol osv..) ja.. avensisen er kjempe god plass i.. og hun sitter bakovervendt i stolensin bak i bilen.. avensisen er det også god plass i til en viss grad.. vi har jo med hunden om vi skal på tur.. og da fjernervi bare noen seter..
  8. Diesel eller bensin? diesel på avensisen og  bensin på yarisen

Mine spm:

1. Hvilken bil har du? Opel Zafira 1,8 comfort
  2. Hvilken årsmodell? 2000
  3. Pris? (om man skulle kjøpt den nå) 110 000 (betalte det for 1,5 uker siden)
  4. Hva er det du liker best med bilen? At den er romslig. Og har antispinn og antisladd. Og er god å kjøre. Og sitter høyt.
  5. Hva liker du ikke så bra? At den ikke har 4hjultrekk...[8D]
  6. Har du hatt mye reperasjoner? Ikke enda..[:D] Har jo bare hatt den siden forrige fredag...[8D]
  7. Er den "barnevennlig" ? (god plass til vogn, bilstol osv..) Jepp!! Absolutt! Man kan til og med flytte baksetet frem og tilbake!!
  8. Diesel eller bensin? Bensin

¨

Før hadde vi Audi A4, og den kan jeg i alle fall ikke anbefale! Var så trangt i bilen... måtte sitte som en prest i passasjersete pga barnesete osv.. i bagasjen var det kun plass til vognen.. thats it!

Derfor kjøpte vi en Passat[:D] Knallfornøyd! Er så god plass i den!

Hvilken bil har du? Passat Stasjonsvogn

Hvilken årsmodell? 2003

Pris? (om man skulle kjøpt den nå) Brukt: 190 000 kanskje.. i alle fall det vi gav...

Hva er det du liker best med bilen? At det er så sinnsykt god plass i den! En skikkelig romslig bil[;)]

Hva liker du ikke så bra? Hmmmm.. ikke merket noe jeg ikke liker enda i alle fall...

Har du hatt mye reperasjoner? Vi har ikke hatt den til reparasjon enda! (Men Audien var inne HELE tiden, kan ikke få negativisert den nok[:)] hehe)

Er den "barnevennlig" ? (god plass til vogn, bilstol osv..) KJEMPEPLASS[:D] Det var den største grunnen til at vi kjøpte den!

Diesel eller bensin? Diesel! Og der har vi sett betraktlig endring i Statoil regningen! Fyller nesten ingenting lengre vi[;)]

Mine spm:

1. Hvilken bil har du? Landrover, freelander
  2. Hvilken årsmodell? 2004
  3. Pris? (om man skulle kjøpt den nå) 180 000
  4. Hva er det du liker best med bilen? stor, fin bil
  5. Hva liker du ikke så bra?
  6. Har du hatt mye reperasjoner?
  7. Er den "barnevennlig" ? (god plass til vogn, bilstol osv..) god plass til vogna, barnesete, bikkja
  8. Diesel eller bensin? bensin

vår er svart da

Back
Topp