Hvilken bil har dere ?

Janneckee

Glad i forumet
Juligull2021
Augustbarna2024
Hei !
Hvilken bil har dere ? Dere med flere barn/ dyr?
Vi venter vårt første barn, men har også en stor rottweiler som nå må dele bagasjerom med vognen

Vi har bare en liten hund da, men jeg kjører en Ford Mondeo stasjonsvogn som jeg syns har kjempegod plass til alt :D

Vi har Mazda 6, ingen dyr.
Tror det skal være god nok plass i massevis i den

Skoda octavia med Per dags dato spesiallaget dobbelt hundebur fra kela. Det skal byttes til et enkeltbur fra kela.(Har bare en hund nå) Da får vi plass til vogn også. Hunden min er bittelitt mindre enn en rottweiler.

Skoda superb har større bagasjeplass enn octavian. Vi vurderer sterkt den bilen neste gang.

Vi har en Skoda Superb, har i tillegg hund som per dags dato bruker hele bagasjerommet. Så han må få nytt bur, og forhåpentligvis sitter vi igjen med litt plass til en barnevogn og. Litt spent på om vi får plass egentlig.

Vi er i bilkollektiv, der vi stort sett har leid toyota auris og toyota corolla hybrid. Særlig siste var fin når vi skulle på langtur med to barn (med store bilseter), og en vogn og flust av julegaver :p vet ikke hvor store sånne hundebur er da. Vi har bare hatt katt.

BMW x1. Ikke største bilen, så spent på plassen i bagasjerom med vogn osv:joyful:

Har rav4. Men må ha ny før babyen kommer. Heheh, kjipt å sette igjen en av ungene hver gang man skal noe. :p:p:p:p Men tenker jeg drøyer til nærmere sommeren, så den er nyest mulig når baby kommer. :p:D

Har en gammel golf nå,men siden guttungen blir storebror til sommeren har vi bestilt en Audi e tron som kommer til våren.

Last edited:
Mitsubishi outlander hybrid - vi har et barn fra før + medium hundebur, så er ikke all verdens med plass igjen. Er spent på om vi får plass når det kommer en til!

Vi har en liten Yaris:thumleft Den har egentlig fungert supert som familiebil,også på bilferie i sommer. Vi har ikke hund, og til hesten låner vi bil med hengerfeste av pappa, hehe.

Vi har prata om å skaffe el-bil,så snart byttes nok yarisen ut med en Leaf eller lignende.

Jeg bruker bil til jobbpendling så vil ha noe lite og økonomisk.

Vi har en liten Yaris:thumleft Den har egentlig fungert supert som familiebil,også på bilferie i sommer. Vi har ikke hund, og til hesten låner vi bil med hengerfeste av pappa, hehe.

Vi har prata om å skaffe el-bil,så snart byttes nok yarisen ut med en Leaf eller lignende.

Jeg bruker bil til jobbpendling så vil ha noe lite og økonomisk.

sniker fra september. Vi har også Yaris, men har tenkt å bytte... har du hatt vogn i Yarisen?

sniker fra september. Vi har også Yaris, men har tenkt å bytte... har du hatt vogn i Yarisen?
Ja, vi har Britax smile 2, den er fremdeles daglig med i bagasjerommet frem og tilbake fra bhg og på turer. På lengre bilturer med mye bagasje droppa vi vogn og enten bare lånte en vogn dit vi skulle eller klarte oss med sjal ol.

Back
Topp