Hvilken bil har dere ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Jeg leaser en ford focus 2011 modell og er veldig fornøyd egentlig :) Har hatt den i 2 år og leasingen går ut om 1 år. Og da skal jeg over i en stasjonsvogn av et slag. Men enn så lenge, passer den akkurat for meg og den kommende baby med barnevogn og alt som følger med!

Har en Audi A4 2000 modell, hvor det er altfor dårlig plass til bilstol/er, men MED isofix som er positivt.. Også har vi en Passat 99 modell, som er er nydelig å kjøre og god plass i, men som ikke har isofix :/ også har vi en Rover 400, som vi skal selge.. :P

Eg har Volvo V50 2006-modell som eg er veldig fornøyd med (men vil ha firhjulstrekk neste gong). Samboer har ein eldre Subaru Forester som kun blir brukt som arbeidsbil... :)

En freelander2 og en ds3 (citroën). Superfornøyd m begge egentlig, mn baggasjerommet på freelanderen kunne gjerne vært større..

Storebror mars 2007
Lillebror ventes sept 2013

Toyota verso. God plass i den:)

Har ein Volvo v50 stasjonsvogn. God plass foreløbig, når me har test pakka med vogn å alt!

Vi leaser en Mini Countryman 2011-modell. Den blir akkurat litt for liten når snuppa kommer (siden vi også har hund), så planen er å kjøpe oss volvo v70 til våren. Enn så lenge får bilen holde:) vi har planlagt at på de lengre turene skal jeg ta tog med snuppa, mens mannen kjører med hund og bagasje. Og med lengre turer mener vi til svigers...:P

Vi har Toyota og er kjempefornøyd med den :) Kjøpte den når jeg ble gravid, så god plass er det i den :)

Æ har en honda cr-v og en honda hr-v... veldig fornøyd med cr-v. Hr-v bli litt for liten når vi bli fire... sku egentlig selge den, men sia sambo har feil på sin mazda 323, så vente vi litt... må ha to bila!

Vi har en Toyota corolla:) får plass til både simo kombivogn og rottweiler i bur baki, så god plass!

Har en Skoda Octavia, en Subaru Impreza og en Toyota Corolla :-P Men e vell mest fornøgd med Skodan sida den har plass til barnesete, barnevogn og hundeburet :)

Skoda octavia, veldig fornøyd for her har vi plass til hund,barnevogn og alt vi trenger :-)

Her har vi en liten ford fiesta! :p
Har ikke råd til noen annen bil foreløpig, så den får holde en stund til :) Får bare gjøre det beste ut av det! ;)

Vi har en audi a3 og en skoda octavia.
A3'n er det desidert dummeste kjøpet jeg noen gang har gjort, dårlig plass og alt ryker på den
Octaviaen til sambo er det veldig bra med plass i, helt perfekt men har bestilt ny bil.
I september får han den nyeste Mazda 6. Noe mindre bagajeplass men veldig godt å kjøre og bra plsss til barnesete..:)

har en nyere Passat, også har vi kjøpt oss en ny Ford S-Max nå, ettersom vi må ha plass til 3 barnestoler :)

Back
Topp