Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan egentlig sitere denne , bortsett fra det med s-max for det aner jeg ikkeFord s-Max og Skoda superb er god plass i. Mannen er 180 og vi har Skoda oktavia og kan montere axkid minikid bak han med grei beinplass til lillegutt uten at mannen sitter trangt.
Kan egentlig sitere denne , bortsett fra det med s-max for det aner jeg ikkesuperb har råbra plass, men vi har selv ny octavia, mannen er 185 og har testet med barnesete , noe som går veldig fint
benplass nok til både mannen og den kommende familieherskeren. Fin plass til vogn bak også ,fortsatt plass til varer og annen bagasje
![]()
Rs vi har ogsåVi har Skoda octavia rs og mannen med sine 188cm har god plass til beina selv om vi har to store bilseter bak (besafe izi plus)og god plass til vogna baki
![]()
Vi så på disse og de store variantene av de og de syns jeg var trange innvendig.Noen erfaringer med Volvo XC60 eller BMW X3? Blir de for små?
Xc 60 er liten. Mamma har den, og der satt samboer (184) trangt i passasjersetet med bilstol bak segNoen erfaringer med Volvo XC60 eller BMW X3? Blir de for små?
Vennepar har xc60 og bytter den ut nå straks for den er for trang. Dette er ikke så veldig høy mann heller 175 cm vil jeg tippe. Vi har bedre plass i vår touran. Romslig bil, men ikke helt på nivå med s Max.Noen erfaringer med Volvo XC60 eller BMW X3? Blir de for små?