Hvilken bil anbefaler du?

Ford Mondeo 

Dollface skrev:

LaMore^ skrev:

Dollface skrev:

LaMore^ skrev:

Dollface skrev:
Vi valgte nissan qashqai+2 da vi kjøpte ny bil for et år siden...
Den har 7 seter, men når man har disse slått ned, har den et bagasjerom som matcher passat...
Vi hadde passat, men ville høyere opp i sittehøyde..

Vi driver å lurer på om vi skal kjøpe nissan qashqai +2. Har ford mondeo nå (og det blir nok litt knapt i baksetet med 3 barn...), men vi vil også opp i sittehøyde:)

vi har prøvd å ha beltestol i midten.. det går ikke fordi midtsetet er opphøyd.. ville testa ut før jeg kjøpte...  tror s/c-maxen til ford har plass til tre i baksetet uten at jeg husker hvilken av dem...
for oss er det ikke noe problem, skal bare ha to unger.. men det hender T må sitte i midten fordi han blir bilsyk og må se ut... det går dårlig med beltestolen hans..den bare vingler fram og tilbake..
Så da slår vi av airbagen og setter han foran de milene vi kjører på svingete humpete telemarksveier...

Ok:)
Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal ha ford igjen.. sorry har hatt sånn problemer med mondeoen at det er til å bli gal av ( gammel modell da..)
Men det er jo 7 seter så det er jo plass til et barn bake elr? :)

Barn ja... men ikke noen langbeinte tenåringer :P
Ta en tur til forhandler og se.. :) Jeg er veldig fornøyd med bilen alt i alt altså, den dekker vårt behov veldig greit :D

Hehe:) Nei det er ikke jeg som har planer om å sitte bakerst i baksetet:P hehe. Ja vi må nok teste ut med alle bilstoler og vognen når eventuelt ett sete bake er oppe:)
Tusen takk for svar:)
Veldig greit å høre fra noen som har denne bilen, har tenkt på denne bilen lenge:P

Back
Topp