Hvilken bikini ser bra ut?

Nei DET vet jeg ikke, jeg snakket egentlig for meg selv [:D] Du må jo selvfølgelig velge det du føler deg mest komfortabel med..

Hehe, nå er ikke jeg ei kvapsete dame men har greit store pupper og de MÅ i allefall ha god støtte, så en bikinitopp med bøyler og som er stor nok. Kanskje en sånn bikinitruse med et sjal rundt er tingen[:)]

Hva med denne??

http://www.ellos.no/dv/20-Undertoy-bad-Bad-strandplagg-Bikinideler-Bikinioverdeler/jsfn/_/N-hl2Z1z141hoZ1z141xe?Nr=215274&sta=gyjZfivZ1z141xe%7c%7c%7c0

Den har jeg bestil meg...men ikke fått enda, da...[:)]
Synes den så ålreit ut - at den dekker mye av puppen liksom...[8D]

ORIGINAL: Froskegele

Nei DET vet jeg ikke, jeg snakket egentlig for meg selv [:D] Du må jo selvfølgelig velge det du føler deg mest komfortabel med..

Føler meg ikke heeelt komfertabel med noe. Men skylder på fødsel om noen ser rart på hengemagen. [:D] Men hva passer til store pupper? [:)]

Har ikke kjøpt bikini på 6 år! [&:]

Halterneck og overdeler med spiler er visstnok JA i følge bladet Woman.
Ensfargete overdeler kombinert med mønstrete underdeler vil trekke oppmerksomheten bort fra brystpartiet.

En overdel med god støtte hvertfall. Kjøp en underdel som du føler deg vel i og kanskje en sarong over som du kan knyte om du føler deg ukonfortabel! Men ta det fra en som bor i syden land: det er ikke bare glammodeller som går på stranda :)

Back
Topp