Hvilken bhg sekk?!

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Hvilken bhg sekk bruker ditt barn?
Alder på barnet?

Har du en fin sekk å anbefale til en 2 åringer? (Skal brukes til når hun skal på tur med bhg)

Legg gjerne ved bilde [:D]

Han har en fin samsonite PINGVIN-sekk fordi den er søt!:)

Og han er bare 15mnd. og nekter å ha sekken på ryggen - vil heller bære den. :) Etterhvert kjøper vi nok en bergans el.

ORIGINAL: lnie

Han har en fin samsonite PINGVIN-sekk fordi den er søt!:)

Vi har også sekker og bager fra Sammies by Samsonite, i marihøne og tiger.

Hvor mye er det som skal være oppi sekken?
Bergans har noen, vet jeg.
Og Fjellräven

http://fjellrevenshop.no/produkter/ryggsekker-bagger/fjellreven-campus-ace-6-l-barnesekk//

Har en som er veldig lik denne[:)]

Perfekt størrelse til en liten rygg[:)] Brystbelte og hoftebelte[:)]

Skal bare være en liten matboks med litt mat i og en drikkeflaske [:)]

bergans vil jeg anbefale! hilsen bhg assistent[:)]

den har seler som festes fremme over brystet og hoftene, geniale for de små skuldrene til barna! Er så mange som går og kaver med sekkene sine fordi de sklir ned hele tiden! Det er travelt for de, spes når vi er i skog og mark hvor de har andre ting å tenke på[:)]

Patrick har en Berganssekk, Nordkapp 18L, som er god og sitter godt på ryggen. Blir ikke brukt til så mye mer enn å henge i garderoben, så William skal få seg en Fjellräven kånken mini når han begynner i bhg [:)]

ORIGINAL: *MamMathea*

bergans vil jeg anbefale! hilsen bhg assistent[:)]

den har seler som festes fremme over brystet og hoftene, geniale for de små skuldrene til barna! Er så mange som går og kaver med sekkene sine fordi de sklir ned hele tiden! Det er travelt for de, spes når vi er i skog og mark hvor de har andre ting å tenke på[:)]

Vi hadde bergans før, men den var for stor[:-] Fant ikke mindre enn 10 l. Og til en liten rygg er det mye[;)]

Ville gått for bergans helt klart![:)] Jeg ser altfor mange dårlige sekker på barneryggene i bhg der jeg jobber, skjønner ikke hva foreldrene tenker på!![:@] Bergans har ordentlige seler og sitter godt på ryggen[:)] Kan være flere sekker som har det altså, men tenk litt på det hvertfall når du kjøper sekk. 

her har de sekk fra nille med disnyfigurer på, men de bruker ikke sekkene på tur i barnehagen brukes kun å frakte klær hjemme fra og til barnehagen og hjem igjen

har hørt mye positivt om fjellreven sin barnesekk

ORIGINAL: RobinHood

Hvis barnet skal bruke den på tur og sånt, så ville jeg gått for den miste Bergans sekken. 12 liter.

Jeg har jobbet på utebarnehage, og der er ungene fra 3-6, de som har 12 liter sekker er best, for 18 liter blir for stor for de også. Passer mer til skolealder dem.

ABSOLUTT BERGANS!!

12 l er altfor stort til min 3åring[:-] 6 l er perfekt!

Tassen har en Beckmann barnehagesekk, men når han skal begynne å ha sekken med på tur skal han få Bergans. Beckmann blir fort litt tunge.

Begge mine har Bergans , 12 L. De er 2 og 4 år. Er veldig fornøyd med den sekken [:)]

Både 2 og 4 åringen her har bergans.. superfornøyd [:)]

bergans str 2-6 år (12 liter tror jeg)

sitter veldig godt på ryggen.

ORIGINAL: adelia

Både 2 og 4 åringen her har bergans.. superfornøyd [:)]

samme her. helt super

Bergans 12 l til begge to her også[:)] Fornøyde med de, selv om minsta ikke begynner med turgåing før til høsten da (tørrtrening i heimen)[:)]

Back
Topp