Hvilken BH-str. bruker du?

80 E [&:]

70C. Men jeg fyller den bare nedi. [8|]

ør var jeg 55 kilo og hadde E cup..sliter med ryggen så fikk deket reduksjon og har nå C og D cup alt etter som.
men jeg hadde ønsket meg B cup for jeg tror ikke jeg trenger mer enn det,har tynn ben bygning[;)]

ORIGINAL: shiby

ORIGINAL: *Anne_M*

A og merkelig nok fornøyd med det [;)] En håndfull er nok som samboer sier [8D]

Du er heldig hvis du har A og det er en håndfull [:D]

Jeg brukte A før jeg ble gravid.. De var små [:-] Men jeg savner de [:(]
Nå har jeg størrelse rema poser (les: D)

Hehe, så kommer det jo litt an på størelsen på eieren av den hånda som sier de er en håndfull og [8D] Samboer er ikke akkurat store karen, ca 1.70 og 54 kilo, så en kan jo da tenkes til at han har ikke de største hendene [8D]

Til vanlig eller nå? [8D]

Har dd/e sliter mye med ryggen så kunne tenkt med stor b eller liten c

ORIGINAL: *Gleder meg til mai*

Blir liksom litt feil dette...før når jeg kjøpte bh på h&m og lignenede så brukte jeg B-C....men så gikk jeg og begynte å kjøpe bher på "bh- butikker" og da gikk jeg ra 80 c til 65f !!!
man går altså ned rundt livet og opp i kuppen.....og da føles det myyye bedre:)

men høres så brutalt ut med 65f, men har helt "normale" pupper, ikke for små eler stor.....

Jeg også har 65 F å er helt normal... F bare høres så mye ut men kommer jo an på vidden rundt også [8D]

ORIGINAL: Linntendo

DD

sign. Hadde C før jeg ble gravid med Charlotte, gikk opp til E under amminga, er nede i DD nå igjen. Går sikkert opp under neste amming, men er VELDIG spent på hvordan det blir når jeg ikke er gravid eller ammer :P

Nå når jeg ammer D, til vanlig C.

Liten/normal C

ORIGINAL: *Gleder meg til mai*

Blir liksom litt feil dette...før når jeg kjøpte bh på h&m og lignenede så brukte jeg B-C....men så gikk jeg og begynte å kjøpe bher på "bh- butikker" og da gikk jeg ra 80 c til 65f !!!
man går altså ned rundt livet og opp i kuppen.....og da føles det myyye bedre:)

men høres så brutalt ut med 65f, men har helt "normale" pupper, ikke for små eler stor.....

Jeg gikk opp fra 75C til 70DD når jeg begynte å handle på skikkelige undertøysbutikker. Så mye bedre! Den beste BH`n jeg har er faktisk fra Ellos, og i str 70C [8|] Stor forskjell på størrelsene ja [8D] Alle andre har jeg i 70DD da, så er nok bare den som er stor i str.

ORIGINAL: Lena Levegg

80 C

Back
Topp