Hvilken barnevogn?

Vi hadde bumbleride til storebror. Den blir kjempeliten i bilen.

Vi har gått for emmaljunga nxt90 av samme grunn :)
Er det store forskjeller på emmaljungavognene? [emoji4]
Skulle frakte min bror sin emmaljungavogn, og det var bare såvidt vi fikk plass da vi tok av hjulene og tok ut baggen[emoji87]

Vi har sett litt på Britax go next. Den blir visst veldig kompakt. Og det bør den bli når vi vil ha ei vogn som passer i en Volkswagen Up :)

Bugaboo buffalo, søk opp demonstrasjonsvideo på YouTube, så ser du hvor liten den kan bli. Babybaggen kan bli nesten helt flat når den skal fraktes, og hele vogna er veldig enkel å legge sammen :)

Skulle frakte min bror sin emmaljungavogn, og det var bare såvidt vi fikk plass da vi tok av hjulene og tok ut baggen[emoji87]

Ja det er store forskjeller på emmaljunga vogner både når det gjelder vekt og strørrelse. Nxt90 er liten , men den aller minste mener jeg er emmaljunga viking. Vi har denne både som enkel og dobbel vogn og veldig fornøyd med den, men vet at flere synes den blir for liten. Så et tips er å se og prøve de ulike typene i butikken

Ja absolutt - syns de fleste emmaljunga vognene er store og tunge sammenlagt, men ikke denne :) Søk på "emmaljunga nxt90 folded" på YouTube så ser du :)

Det ble Bugaboo Buffalo her da vi også trenger en vogn som ikke tar så mye plass. Denne får du også montert bilstol på, så da trenger man kun å ta med seg understellet og bilstolen når man skal feks handle[emoji5] Det kan du jo også med flere vogner da men[emoji5]

Back
Topp