Hvilken barnevogn

*Isabella*

Forelsket i forumet
vil du anbefale til vinteren? Helst svingbare fremhjul og 4 hjul. Må være god å trille på alle underlag spes snø.

svingbare hjul og snø? da må jeg si trehjuling.

Syns tre hjulinger er så ustabile. Har en teutonia med 4 hjul og svingbare fremme, men den er ikke noe god på snø siden det er så små framhjul på den

Hva med City Cross, av emmaljunga? Den har ikke svingbare hjul, da jeg synes det er ekkelt.. Elsker City Crossen, bor på landet, og den er super i alt slags vær, og uansett underlag.

Men Nitro City er jo lik, bare med svingbare hjul.

Den vogna er tung å løfte inn og ut av bilen. Og jeg liker best svinghjul fremme, men det må være noen som ruller godt i snø ol :)

jeg ville gått for tfk joggster twist, den er stødig selvom det er 3 hjul. Aldri hatt noe problem med at den har vært ustø. 

Hva med Easywalker Qtro ( eller hva den heter) den har litt større luftfulte svingbare hjul forran.

City Cross tung??? :) Synes den er lett jeg :P Men da i forhold til større vogner som Emmaljunga Edge og Simo.. :P Liker at de er stødige.

Jeg ville egentlig ha mountain buggy, men fikk beskjed av en venninne som har den vogna at hun kommer aldri til å bruke den med bag igjen for den var alt for ustø. Men sportsdelen er hun fornøyd med.

Back
Topp