Hvilken barnevogn til stor baby?

Solbæra

Forelsket i forumet
Jeg er gravid med termin i juli.
Har ett barn fra før som var veldig stor v/fødsel og vokste veldig fort.

Jeg er derfor ute etter en barnevogn med stor bagdel. Men som ikke tar for stor plass i bilen?

Noen tips?
 
Eneste jeg vet om som er stor, er Odder vogner fra Danmark, hadde denne vognen med nr 1 og mange bruker den som sovevogn til barnet er over 2 år.. Veldig fin, solid vogn.. Men kan være litt tung hvis man går mye bakker osv(jeg bodde i Norge når jeg hadde min og fikk endel ekstra trening på trilletur for å si det sånn, den passer perfekt til flate Danmark da....)! Tror de har fått noen lettere varianter de siste årene!
 
Jeg er gravid med termin i juli.
Har ett barn fra før som var veldig stor v/fødsel og vokste veldig fort.

Jeg er derfor ute etter en barnevogn med stor bagdel. Men som ikke tar for stor plass i bilen?

Noen tips?
Bugaboo Buffalo /Fox har store, lange og brede bagdeler. Jeg hadde nestor gutt sist som ble født i juni. Vi brukte bagdwlen til han var nesten ti måneder:)
 
Jeg har sjekket ut en del, og ønsker gjerne vogn der jeg kan bruke bag lenge og spesielt hele vinteren. Eneste som da blir stort nokk er emmaljunga big star supreme. Den fås kun kjøpt fra Danmark. :) Sjekk ut Emmaljunga køp og salg Danmark på fb :D
 
Jeg har sjekket ut en del, og ønsker gjerne vogn der jeg kan bruke bag lenge og spesielt hele vinteren. Eneste som da blir stort nokk er emmaljunga big star supreme. Den fås kun kjøpt fra Danmark. :) Sjekk ut Emmaljunga køp og salg Danmark på fb :D
Emmaljunga big star supreme må du jo leie en tilhenger for å få med deg i bil. Det var ikke helt det HI var ute etter. En vogn som heller ikke skulle ta for stor plass sammenlagt.
 
Back
Topp