mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ja, hvilke barnevogn(er) skal dere ha til den lille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har to av denne vogna(en '22 modell og en 24modell), og en City tour lux som vi bruker mye til bilstolen på butikker osv som vi har i bilen.

Du kan jo kjøpe en eldre TFK vogn - vi har joggster 3 m/ multiX bag, det er jo gamle versjonen av pro. Vår er mer enn 9 år gammel (kjøpt brukt og brukt til 2 barn, inkl. delvis til barnehagesovevogn) og har ikke trengt service eller reservedeler en gang! Har også en litt nyere TFK adventure, som bagen også passer på, med litt mindre hjul og svingbart og låsbart forhjul. Altså to supre vogner man får kjøpt brukt til under 4000 kr totalt. Har også babyjogger city min GT som reisevogn, men absolutt ikke noe for snø og grusveier her vi bor, og passer ikke noe særlig etter 3 år (for kort).Vurderer sterkt TFK pro. Men synes egentlig det er helt sinnsykt å bruke 15000 på vogn til tredje og siste barn. Finner den ikke på finn heller siden den er så ny. Men den har alt jeg ønsker meg i en vogn. Kan løpe med den, store hjul som er gode på snø, bag som kan gjøres om til vendbar sittedel og med sportsdelen varer den ut vognperioden. Den er fin å se på også. Men sykt dyr
Edit: Har en babyjogger city gt og en britax b-motion 4 fra før, og de skal jeg beholde til bil-vogn og barnehagevogn. Hadde bugaboo fox 1 til de to eldste, som jeg solgte når minste var rundt 1-2 år. Var sånn passe fornøyd, men var utrolig dårlig på snø og gress. Og kan jo ikke løpes med.

Ja, jeg bare syns de gamle modellene ser så sykt gamle ut. Er litt opptatt av design og… hehe.Du kan jo kjøpe en eldre TFK vogn - vi har joggster 3 m/ multiX bag, det er jo gamle versjonen av pro. Vår er mer enn 9 år gammel (kjøpt brukt og brukt til 2 barn, inkl. delvis til barnehagesovevogn) og har ikke trengt service eller reservedeler en gang! Har også en litt nyere TFK adventure, som bagen også passer på, med litt mindre hjul og svingbart og låsbart forhjul. Altså to supre vogner man får kjøpt brukt til under 4000 kr totalt. Har også babyjogger city min GT som reisevogn, men absolutt ikke noe for snø og grusveier her vi bor, og passer ikke noe særlig etter 3 år (for kort).
EDIT - sjekka kjapt på finn.no - ser dessverre ingen som selger joggster 3 (avbildet).. Men ser noen TFK Mono vogner som har litt større hjul. Ikke samme størrelse hjul som TFK Pro/Thule urban glide etc. da. (Glad jeg ikke kvitta meg med den, for skal jo pløye meg gjennom 2 snørike vintre før barnehagestart, og da er det bare sånne hjul som duger, og synes ikke det er et alternativ engang å ha baby på 6-9 mnd vendt forover.)
Vis vedlegget 475077