Hvilken bank er best på boliglån?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Vi har per i dag vår boliglån i statens pensjonskasse, men de siste par årene har ikke renten der vært noe god, så ønsker å refinansiere.

Hvilken bank vil dere anbefale, og hvorfor?

Her stod det mellom banken som fagforeningen har avtale mellom, eller en lokal avdeling av Handelsbanken. Endte i siste, med like betingelser som fagforeningsavtalen. Mannen handler en del aksjer og liker å ha en personlig bankkontakt, for meg kunne vi like gjerne hatt fagforeningsbanken (pt Danske bank).

Her stod det mellom banken som fagforeningen har avtale mellom, eller en lokal avdeling av Handelsbanken. Endte i siste, med like betingelser som fagforeningsavtalen. Mannen handler en del aksjer og liker å ha en personlig bankkontakt, for meg kunne vi like gjerne hatt fagforeningsbanken (pt Danske bank).
Takk, har sjekket fagforeningsbanken, er den beste renten vi har funnet til nå.

Fagforeningsbanken, for oss også danske bank, har den beste renten vi har funnet vi kan få. Men av ulike grunner ikke byttet da, vi henger i gjen i gammel fagforeningsbank, som er banken mannen har hatt hele veien, men det er ikke lønnsomt så vi burde flytte det ja.

Dette varierer veldig om dagen, når vi byttet til sbanken så var de best på rente, nå troner en annen bank toppen. Og det er kun et par måneder siden.
Men vi likte løsningene og at vi fikk veldig god hjelp så er fornøyd med banken selv om de ikke troner helt på topp så har vi rente godt under 2 :)

Vi har alltid hatt sparebank sør, men nå da renta ble satt ned sist så skjedde det ingenting med vårt lån. Da sendte mannen Mail til kontakten vår og sa at han ikke lenger kunne forsvare å bruke lokalbank pga rente, og at vi pga mine LO-fordeler ville få mye bedre rente i spb1. Det tok en halv dag så fikk vi like lav rente som vi hadde fått der.
Så det lønner seg å undersøke iallfall :)

Back
Topp