Hvilken balsamspray bruker dere på jentene deres?

Bruker denne. Bruker også shampo og balsam i samme serie. 

Labambie skrev:

Hvordan er denne ifht parfyme ol? har barn med sensitiv hud, og litt skeptisk å bruke så mange "skumle" ting i håret.. men føler jeg hadde trengt en balsamspray til å fikse håret på jenta.-)

Monica80 skrev:

Labambie skrev:

Hvordan er denne ifht parfyme ol? har barn med sensitiv hud, og litt skeptisk å bruke så mange "skumle" ting i håret.. men føler jeg hadde trengt en balsamspray til å fikse håret på jenta.-)

Det er litt parfyme i den. Dvs, det er naturlige oljer og ekstrakter som lukter. Den er fri for parabener. 

jeg har drgreve sin leave in, men den er bare god i vått hår. så i tørt hår bruker jeg natusan sin gule til jentene mine :P eldste har hver dag samlet et lager av mat og snørr i håret selv om vi setter det fint opp hver morgen :/

Labambie skrev:

Monica80 skrev:

Labambie skrev:

Det er litt parfyme i den. Dvs, det er naturlige oljer og ekstrakter som lukter. Den er fri for parabener. 
ok:-) takk:-)

Jeg bruker MorrocianOil, eller hva det nå heter.. Den brune flasken med turkis "lapp".. Dyr, men absolutt verdt det!

Bruker Moroccian Oil, eller hva det nå heter.. Kjøper den hos frisøren, brun flaske med turkis label.. Dyr, men vel verdt det!

Frøken Hege skrev:
Natusan eller noe, gul flaske på matbutikken. Funker fint her.

Labambie skrev:

Monica80 skrev:

Labambie skrev:

må legge til at kms heller ikke tester på dyr

LittleMonkey skrev:
Vil bare informere om at den gule til natusan kan føre til antibiotikaresistens.

?? vennligst forklar litt nærmere....

Labambie skrev:

Takk for tips! Da skal jeg kjøpe denne serien til frøkna når hun nå straks trenger ny shampo og balsam. Finnes det leav-in balsam i serien? Altså ikke spray, men vanlig krem-balsam? Eller funker det like greit med spray?

Vi bruker Bamse. :)

Natusan sin synst jeg har virket bra:)

Back
Topp