Hvilken bagvogn skal du ha ?

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Noen som har en bagvogn og anbefale? Å evt hvorfor ?? :) 

Vi har Simo duo fra storesøster, og er veldig fornøyd med den :)

Den er romslig, Snuppa brukte bagen til hun var et år og hun var ikke liten for alderen....

Den er god å trille på all slags føre, også i på skogsstier ol....

Den har god fjøring og det er lett å "vugge" barnet i søvn :)

Eneste negative er tyngen, men det går helt fint å løfte den inn og ut av bilen allikevel.....

Simo kombiemoticon Love it!!

Vi har kjøpt Brio Go.
Men kan også anbefale emmaljunga city cross med city bag, som vi hadde sist :-)

Vi har hatt Emmaljunga Edge Duo med classic understell - veldig god vogn. Tom barnehagen kommenterte at den er god :o) Og sportsvogna er veldig god. Den er den største bagen på markedet per i dag, veldig stødig og enkel å håndtere. Hvis du tar Sports understellet kan du 'vippe' håndtaket over, så slipper du å snu bag/sportsvogna manuelt. Emmaljunga er en bestselger og har mange modeller. Lykke til

CamillaSprett skrev:
Vi har hatt Emmaljunga Edge Duo med classic understell - veldig god vogn. Tom barnehagen kommenterte at den er god :o) Og sportsvogna er veldig god. Den er den største bagen på markedet per i dag, veldig stødig og enkel å håndtere. Hvis du tar Sports understellet kan du 'vippe' håndtaket over, så slipper du å snu bag/sportsvogna manuelt. Emmaljunga er en bestselger og har mange modeller. Lykke til

Signerer denne jeg :)

Anita89 skrev:

CamillaSprett skrev:

Signerer denne jeg :)

Lurer veldig på emaljunga ja, men hva er egentlig forskjellen på Edge duo og mondial ? Er det bare utseende? 

VELDIG mange har anbefalt CC men, den synest jeg blir for lav. .. eller? Er så vanskelig dette her. Hjelp.... :) 

Lav? Syns aldri city crossen har vært lav, selv med mine 173 cm Ikke mannen heller for den saks skyld ??

hissigproppen skrev:
Lav? Syns aldri city crossen har vært lav, selv med mine 173 cm Ikke mannen heller for den saks skyld ??

Men den er jo LAV i forhold til andre vogner ? Eller bagen sitter lavt, ikke styret altså? Det er jo i hovedsak en sportsvogn egentlig? ..

Vet du, jeg har aldri tenkt over det.

Syns det var veldig passe jeg Og trenger man egentlig høy bagdel? hehe.

Ja visst man har vondt i ryggen så er det ikke så godt og bøye seg ned... :) Men jaa, det er en jungel av muligheter der ute... Takk for tips folkens :) 

Har emmaljunga city cross med bag:) gleder meg til den blir brukt!! Har stått 1,5 år ubrukt nå siden storebror aldri rakk å få brukt den<3>

Easywalker quatro.

Back
Topp