Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har hatt Emmaljunga Edge Duo med classic understell - veldig god vogn. Tom barnehagen kommenterte at den er god :o) Og sportsvogna er veldig god. Den er den største bagen på markedet per i dag, veldig stødig og enkel å håndtere. Hvis du tar Sports understellet kan du 'vippe' håndtaket over, så slipper du å snu bag/sportsvogna manuelt. Emmaljunga er en bestselger og har mange modeller. Lykke tilCamillaSprett skrev:
Anita89 skrev:
Vi har hatt Emmaljunga Edge Duo med classic understell - veldig god vogn. Tom barnehagen kommenterte at den er god :o) Og sportsvogna er veldig god. Den er den største bagen på markedet per i dag, veldig stødig og enkel å håndtere. Hvis du tar Sports understellet kan du 'vippe' håndtaket over, så slipper du å snu bag/sportsvogna manuelt. Emmaljunga er en bestselger og har mange modeller. Lykke tilCamillaSprett skrev:
Signerer denne jeg :)
Lurer veldig på emaljunga ja, men hva er egentlig forskjellen på Edge duo og mondial ? Er det bare utseende?
VELDIG mange har anbefalt CC men, den synest jeg blir for lav. .. eller? Er så vanskelig dette her. Hjelp.... :)
Lav? Syns aldri city crossen har vært lav, selv med mine 173 cm Ikke mannen heller for den saks skyld ??hissigproppen skrev: