Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den tenker jeg at vi og kjøperNei, denne er det vi harhttps://m2.ikea.com/no/no/p/gulliver-sprinkelseng-hvit-10248519/

.. Men hun er litt av den hysteriske typen også, så ble veldig veldig usikker.. Hvilken dyne tenkte du å kjøpe til den sprinkelsengen? Sprinkelseng strs (80x100) eller srs (65x80)?
Jeg tenkte det var mer økonomisk å kjøpe strs 80x100, for da kan babyen bruke det fram til han er 1, max 2 år.
Men en venninne av meg sa at det øker sjansen for krybbedød, pga dyna er for tung.. Men hun er litt av den hysteriske typen også, så ble veldig veldig usikker..
![]()
Vi kommer til å kjøpe begge dynestørrelsene uansett da den minste også kan brukes i vogna på høsten før det blir aktuelt med vinterpose [emoji846] Ellers har jeg god erfaring med pose, men tror det var da baby var litt eldre [emoji848] Hadde da dyna godt nedenfor haka og posen gjorde det litt vanskeligere for baby å sparke dyna rundt seg, føltes ihvertfall tryggere [emoji846] Har ikke hørt at 80×100 i seg selv er "farlig" men det er jo så klart ikke bra om baby får den over ansiktet...Hvilken dyne tenkte du å kjøpe til den sprinkelsengen? Sprinkelseng strs (80x100) eller srs (65x80)?
Jeg tenkte det var mer økonomisk å kjøpe strs 80x100, for da kan babyen bruke det fram til han er 1, max 2 år.
Men en venninne av meg sa at det øker sjansen for krybbedød, pga dyna er for tung.. Men hun er litt av den hysteriske typen også, så ble veldig veldig usikker..
![]()
Bedside Crib og Sebra
Minste dynestørrelse i starten og den neste etter hvert. 80x100 er gedigent til "normal" nyfødt baby altså og det er skummelt hvordan noen kjapt sparker så de får den over ansiktet...