Hvilken babycall?

Kine1987

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Hvilken babycall har dere eller skal dere kjøpe?
Lurer så fælt på om jeg skal ha neonate (nyeste versjon) eller smart nova...
Håper dere har noen tips :)
 
Har med video jeg da.. luvion. Kjempe fin den :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sniker fra mars her ;) kjøpte neonate sin nyeste, tror jeg blir veldig fornøyd :) men har jo ikke fått prøvd den skikkelig enda da :p
 
Phillips avent med kamera. Helt gull :)
 
Vi har luvion sin. Veldig fornøyde. Vil anbefale noe med kamera.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Føler kamera blir litt upraktisk da babycallen kommer til og bli brukt en del i vogna :)
 
Syntes det var veldig greit å se om han ikke hadde snudd seg til mage i den perioden han begynte å snu og ikke kom tilbake, bruker det også masse nå. Jeg er iallfall helt sikker på at jeg ville hatt kamera om jeg hadde kjøpt nå.
 
Hva er unødig med det. Skal det bare brukes i vogna?? Kamera har jo mikrofon så vil ha samme virkning..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
De fleste med kamera er vel større enn uten og bruker mye mer batteri?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal du ha til vognbruk ville jeg kjøpt uten kamera. Vi har to, en med kamera og en uten ;)
 
Avent 505cd et eller annet. Ca 500kr på Elkjøp.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har vi godt for super nova :) Har hatt den til de andre og va kjempe fornøyd, så derfor ble det denne nå også :)
 
Hva er unødig med det. Skal det bare brukes i vogna?? Kamera har jo mikrofon så vil ha samme virkning..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg har også blitt anbefalt og ikke ha babycall med kamera ute i vognen. Hadde visst noe med fuktighet å gjøre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Neonate 5500 tror jeg den heter ;-) liten og grei. Og nesten ingen stråling
 
Vi tenker å kjøpe Nabby, har lest mange bra anmeldelser av den :) blir vel en med kamera etterhvert, men til vognbruk, som blir hovedbruken vår nå, så virker Nabby veldig bra!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har nyeste neonate, veldig fornøyde da den har innebygd termometer og avgir minimalt med stråling ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp