Hvilken babycall

her bruker vi avent sin topp-modell.. husker ikke helt hva den heter, den er dyr, men jammen har den vært verdt hver krone. Vi har hatt mye gelde av den, da vi kan ta den med overalt i huset og gjerne mens jeg går på verandaen og henter ved også... trur den holder opp til 1.5 km :)

Vi har en Doro BM50[:)] Er kjempe fornøyd med den, gir god lyd, måler temperaturen i rommet der babyen er og kan taes med overalt[:)]

Oki takk [:)]. Jeg vet at de kjøpte til svigerinnen min også da datteren hennes skulle døpes så jeg regner med at de har peiling men om den ikke er bra så tror jeg at jeg heller bare bytter den evt. Vi har terrasse her som vi bor nå så er jo en fordel at vi kan ta den med oss ut dit [:)]. De hadde først tenkt å kjøpe gull armbånd til småen for det fikk det ene barnebarnet til dåpen sin (sønnen deres sin gutt) men jeg sa helt ærlig til samboeren at det trenger vi egentlig ikke til han og at vi har mer bruk for babycall da den vi har og har brukt til datteren våres er ødelagt. Småen sover på våres rom nå så det er jo greit men vi prøver mer og mer med å legge han på rommet sitt og da trenger vi å høre han siden leiligheten er på 2 etasjer [:)]

Her har vi Super Nova sin. Kjempefornøyd med den!

Har akkurat kjøpt super nova, og er foreløpig veldig fornøyd med den, bortsett fra prisen!

Har philips sin, men er ikke helt fornøyd. Er helt grei når en blir vant til den, men savner at den gir beskjed visst jeg feks har glemt å slå på baby uniten, eller baby uniten står på feil kanal ol. Lyden kommer også veldig seint i forhold til babyen. Består også bare av 2 kanaler, så har fått inn naboene av og til[&:]

ORIGINAL: pixi

samme her[:)]

ORIGINAL: icebaby

Vi har nyeste til Philips Avent. D530. Med temperatur og luftfuktighetsmåler, kan spille av musikk, snakke mellom enhetene, varsler dersom babyenheten er slått av og har klar og god lyd uten forsinkelse[:)]

Denne har vi også. den er helt genial, verd hver krone. kan høre hvert åndedrag(vist du vil, du kan skru ned på volumet), du kan putte i baterier i babyenheten også, da kan jeg bare legge den ut i vognen når hun skal sove ute. Det er lys på den også, en liten "lampe" på framsiden om h*n ikke liker bekmørket! [:D] ANBEFALER på det sterkeste [;)]

Og den har to trådløse enheter sånn at den kan brukes overalt.

Back
Topp