Hvilken babycall skal vi velge?

Vi kjøpte neonate BC6500D. Det er uten kamera, da vi ikke så helt behovet. Hadde vi hatt et stort hus, så hadde jeg sett behovet, men vi bor i bolig på 80kv, så hun vil hele tiden ligge under oppsyn, med mindre hun ligger ute i vogna. Men da klarer vi oss uten video.

Vi har neonate med kamera å. Valgte kamera for å kunne se om ting roer seg eller eskalerer, sånn at vi kan avvente med å gå inn og la de finne søvnen selv hvis det roer seg. Hvis vi hører et «dunk» er det også greit å se hva som skjer.

Neonate med kamera har vi. Syns det er enklest og mest oversiktlig. Hadde Supernova uten lyd med første, og for meg var det stressende, men må sies at lyden på vår babycall da var mye dårligere og tok inn mer støy enn hva Neonate gjør.

Neonate er bra! Har aldri brukt kamera, så der må du bare finne ut hva du ønsker..

Ser ut som det blir neonate med kamera her, hadde først plan om å kjøpe uten kamera men siden vi har stort hus og jenta lager masse lyder når hun sover har vi funnet ut st det var hreit med kamera sp vi slipper å løpe frem og tilbake fordi vi tror hun holder på å vokne:-)

Vi har også neonate med kamera, men sliter litt med batteritiden på den nå etter et års bruk. Var knallfornøyd i starten, men ikke like fornøyd nå som batteriet har blitt så dårlig.
Til den prisen forventer jeg lengre levetid.
Kan jo være at det er vår det er bie galt med da, ikke nødvendigvis en svakhet hos den modellen.

Back
Topp