Hvilken babycall har dere kjøpt?

Mamiso

Andre møte med forumet
Her er jeg sånn i tvil på hvilken babycall jeg skal kjøpe! 

Valget står mellom Philips Avent SCD535 eller Super Nova sin..trooor jeg:)

Hvilken babycall har dere kjøpt, evt hvilken har dere fra før?

Hvorfor falt valget på denne babycallen, og dere som har barn fra før, og har prøvd den ut, er dere fornøyd/misfornøyd? :)
 
Alle jeg kjenner anbefaler Neo nate sin BC 5000A. Grunnen er at den tåler kulde godt uten å miste strøm, samt at den har rekkevidde på 800 m:D
Bare en anbefaling!
 
Vi valgte Super Nova. Fikk den anbefalt av en venninne. Kom i posten for noen dager siden og har kun rukket å bruke den to ganger, er så langt fornøyd;-)
 


snorkfrøk1 skrev:
Alle jeg kjenner anbefaler Neo nate sin BC 5000A. Grunnen er at den tåler kulde godt uten å miste strøm, samt at den har rekkevidde på 800 m:D
Bare en anbefaling!


Vi har også kjøpt denne (etter anbefaling fra ei venninne + at den var på tilbud akkurat når vi var ute å kjøpte). Så får vi se om den lever opp til forventningene. =)


 
Neo nate sin BC 5000A har vi etter storesøster, så det blir den vi bruker videre og :)
Fornøysd så langt!
 
Har ikke kjøpt en enda, men tenkte kanskje Avent sin. Ellers kanskje en av de anbefalingene som er over.
 


L T skrev:
Neo nate sin BC 5000A har vi etter storesøster, så det blir den vi bruker videre og :)
Fornøysd så langt!


Vi kjøpte denna og no for ei stund sida! Syns den er veldig hendig... Liten og grei å handtere!! :) Eg syns det er veldig kjekt at den er trådløs... 

Hadde en annen frå før, men var ikkje heilt fornøgd med den... mest på grunn av at den eine delen måtte stå i kontakten heile tida.. 
 
Vi har kjøpt Philips Avent SCD535. Vi har ikke fått brukt den enda siden vi venter vår første. Så kan vel derfor ikke akkurat anbefale den, Vi kjøpte den fordi den var laaangt oppe på listene over test ang babycall, bla best i test hos "TV2 hjelper deg" den 20.04.2011.   :)



 


Ztina skrev:
Vi har kjøpt Philips Avent SCD535. Vi har ikke fått brukt den enda siden vi venter vår første. Så kan vel derfor ikke akkurat anbefale den, Vi kjøpte den fordi den var laaangt oppe på listene over test ang babycall, bla best i test hos "TV2 hjelper deg" den 20.04.2011.   :)






Samme her:)
 
Takk for mange svar:)

Neonate sin har jeg ikke vurdert engang, faktisk aldri hørt om:) Så den må sjekkes ut!
Men gir den beskjed til foreldreenheten dersom babyenheten blir skrudd av?

Virker veldig greit med to små trådløse enheter som supernova og neonate.

Det som gjør meg i tvil med Avent sin, er at babyenheten er så "stor"...  

Har også sett på den me kamera, men vi kommer til å bruke den mest i vogn ved soving, og den med kamera må vel hele tiden ha strømforsyning? (eller?) 
 

Den fra avent ser bare stor ut! :) Jeg fikk den i posten i dag, å den var overaskende liten! :o ikke så velig mye større enn en Rubiks kube! :) (kanskje litt, men ikkje snakk om mange cm)

http://www.coolstuff.no/Rubiks-Kub?gclid=CK_HuIfdvLACFQE4cgodMhjInQ

Jeg bestilte vår fra CDON.com, da kostet den bare 1089, å det var med frakt :)
 
den er ikke stor :) vi har den på senge kanten... trenger ikke strømforsyning hele tiden.. er oppladbare batterier i den :) utrololig bra lyd og bilde,:)

Mamiso skrev:
Takk for mange svar:)

Neonate sin har jeg ikke vurdert engang, faktisk aldri hørt om:) Så den må sjekkes ut!
Men gir den beskjed til foreldreenheten dersom babyenheten blir skrudd av?

Virker veldig greit med to små trådløse enheter som supernova og neonate.

Det som gjør meg i tvil med Avent sin, er at babyenheten er så "stor"...  

Har også sett på den me kamera, men vi kommer til å bruke den mest i vogn ved soving, og den med kamera må vel hele tiden ha strømforsyning? (eller?) 


 
Eg hadde super nova med første mann og den hadde vi masse tull med. slo seg av helt uten videre uten at vi merket det og så kunne den plutseli bare klikke og lage masse hylelyder. fikk og ofte inn andre baby sittere selv om vi byttet kanal!  og batteriet blei fort dårli. temperaturen viste 4 grader for varmt! så vil si vi var max uheldig med våres. for har sett det er mangen so ikkje har hatt dei problemo med sine super nova  baby sitterer :)

No har eg kjøpt Neo nate sin og e super fornøyd så langt :) det er mangen kanaler å velge i så vi har ikkje fått inn andre baby sittere føreløpi iallefall :)
den er veldig grei å håndtere og tar liten plass i vogn og lommer :)
oxo er den ikkje så lett å slå av med ett uhell så super novan :)


 
Får super nova hos kommende besteforeldre :) ble anbefalt denne! :) så håpe vi blir like fornøyd som dem :)
 
Back
Topp