Hvilken babycall anbefaler dere?

Oslojente26

Andre møte med forumet
Skal kjøpe babycall, men aner ikke hvilken jeg skal kjøpe.. Har skjønt at det er kjekt med en der både babydel og den andre går på batteri, slik at den kan ligge ute i vogna o.l
Tips mottas med takk! [:D]

Hmm, det ommer veldig an på hva du krever av en babycall... Men skal du ha en pålitelig en, anbefaler jeg Nova sine. Vi har Super Nova Vision. Den har video også, så vi kan se småen. Også i mørket. Kjempegreit å kunne følge med dersom han feks har gulpet og ligger våt og kald rundt halsen. Eller om han har mistet smokken sin. Og etterhvert kan vi se om han ligger og sover eller er i ferd med å klatre ut av sengen [:D]

Fordelen med Nova sine er at de har intelligent ladesystem, så batteriet blir ikke ødelagt av å lade for lenge. Det kobler ut ladingen selv når det er fullt. Dessuten slipper man å få inn andre babycaller, politiradioer og andre forstyrrende elementer.
Vi kjøpte den dyreste da, den koster ca 2000. Men KJEMPEVERDT pengene, man vet at man kan stole på den.

Kan også nevne at begge delene er med oppladbart batteri. Så de kan tas med hvor som helst [:)]

Har avent sin, og er fornøyd med den så langt [:)]

ORIGINAL: juliann

Samme her[:)]

Samme her[:)]

eg har hørt om ein sånn alarm som seier ifrå dersom barnet skulle slutte å puste.. har dåke hørt om den?

Har sett at de har sånn puste-ting på Gjensidige sin nettbutikk. Et slags teppe du legger under madrass eller noe sånn[:)]

ORIGINAL: lille snegle

Har sett at de har sånn puste-ting på Gjensidige sin nettbutikk. Et slags teppe du legger under madrass eller noe sånn[:)]

takk=)

jeg bruker super nova...er super fornøyd :)

ORIGINAL: febissbebiss

jeg bruker super nova...er super fornøyd :)

[:)]

Super Nova her også og jeg er veldig fornøyd med den [:)]

Super Nova her også. Kjempe fornøyd med den.

signerer denne!

Back
Topp