Hvilken babycall anbefaler dere?

Håpefull94

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Vi kjøpte en brukt for ikke så lenge siden, men den funker visst ikke helt optimalt, fanger bare opp noen av lydene, og det blir jo litt dumt. Så da skal vi kjøpe en ny, men det fins jo så mange å velge mellom syns jeg. Har dere noen dere er fornøyd med som dere vil anbefale? :) Begge delene må kunne være trådløse, det var de ikke på den vi fikk kjøpt brukt..

Takk for svar!:) har sett litt på neonate i dag, virker bra, så da blir d kanskje en sånn om ikke lenge, får se litt mer på de ulike typene først :)

Vi har avent, men om du bor i blokk så er ikke den helt optimal. Gir dårlig signal gjennom betong og hvis det er flere med samme babycall i bygget, ja da fanger den opp de og :P (venninner som har erfart).

Selv bor vi på enderekkehua og da er den veldig grei:)

Vi har avent og er fornøyd. Det eneste som jeg syns er et minus med den er at den delen som skal være hos babyen ikke kan gå på batteri med bare strøm. Ble skuffet når jeg oppdaget det da jeg tenkte å bruke den når hun skal sove ute... Men ellers så funker den veldig bra og har god rekkevidde :)

Vi bor ikke i blokk da :)

Vi har avent og er fornøyd. Det eneste som jeg syns er et minus med den er at den delen som skal være hos babyen ikke kan gå på batteri med bare strøm. Ble skuffet når jeg oppdaget det da jeg tenkte å bruke den når hun skal sove ute... Men ellers så funker den veldig bra og har god rekkevidde :)

Vi bor ikke i blokk da :)
Sikkert denne jeg har da kanskje. Er avent, og delen til baby må plugges i veggen, så det syns jeg var et veldig minus når jeg fikk den.. :/ men ellers funker den sikkert bra når den er ny:)

Sikkert denne jeg har da kanskje. Er avent, og delen til baby må plugges i veggen, så det syns jeg var et veldig minus når jeg fikk den.. :/ men ellers funker den sikkert bra når den er ny:)
Ja da har vi sikkert samme :) Ja jeg og syntes dette var et stort minus :( Hadde store planer om å bruke denne når hun sov ute

Ja da har vi sikkert samme :) Ja jeg og syntes dette var et stort minus :( Hadde store planer om å bruke denne når hun sov ute

Hvilken er det dere har da ? Jeg kan bruke både batteri å kabel til min . Men det jeg synes er dårlig er at den delen jeg skal ha tydligvis suger strøm om den ikke står i ladern ...men liker at det er musikk å stjernehimmel på ungen sin del :p

Hvilken er det dere har da ? Jeg kan bruke både batteri å kabel til min . Men det jeg synes er dårlig er at den delen jeg skal ha tydligvis suger strøm om den ikke står i ladern ...men liker at det er musikk å stjernehimmel på ungen sin del :p
Har samme som deg og føler vi må bytte batteri konstant på "vår" del .. Irriterende :--

Husker ikke navnet på modellen men vi har nok en rimeligere type. Ingen musikk eller lyder på vår :P

Har samme som deg og føler vi må bytte batteri konstant på "vår" del .. Irriterende :--
Kan ikke huske om jeg kunne bruke batteri på "vår " del :p men vet hvertfall at den går utrolig fort tom for strøm ! Babyen sin del må man bytte batteri på ofte om man bare bruke det.

Neonate! Stråålende fornøyd! Elsker at begge er trådløse og oppladbare! Og at de viser temperatur. På neonate sine hjemmesider kan du sammenligne de forskjellige modellene og se hvem som har hva. Genialt ;)

Fikk tak i en neonate brukt, selv om jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe ny for å være sikker på at den var i god stand - men etter to dager nå er vi veldig fornøyd!:) takk for tips:)

Neonate! Stråålende fornøyd! Elsker at begge er trådløse og oppladbare! Og at de viser temperatur. På neonate sine hjemmesider kan du sammenligne de forskjellige modellene og se hvem som har hva. Genialt ;)
Signerer denne. Elsker neonate'n vår og den er flittig i bruk overalt, både hjemme og på tur.

Back
Topp