Hvilken app?

strikkemy

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Marsboerne 2023
Hei!

Hvilken app bruker dere og som dere er fornøyd med? Pr nå har jeg lastet ned flere forskjellige og liker ulike ting i de ulike appene :hilarious:

Jeg har også forskjellige apper. Skal prøve meg litt frem, tror jeg.

Mest fornøyd med babyverden sin. Daglig tekst og får vite hvor mange % av graviditeten som er fullført. Også fine bilder.
Liker også preglife (viser også % og har veldig fine ukentlige tekser).

Babyverden sin er ganske awesome synes jeg. Og var den jeg falt for selv også.

Appen kan du laste ned her, på playstore eller iTunes :D

"Hva finnes i appen?
Som prøver vil du hele tiden ha oversikt over hvor i syklusen du befinner deg, og når sjansen for unnfangelse er størst.

Som gravid kan du følge babyens utvikling i tekst og virkelighetsnære illustrasjoner, lese en tekst til dere som skal bli foreldre, lese relevante artikler tilpasset uken du er i, laste opp dine magebilder, prøve bildefiltre og få tilbud fra våre samarbeidspartnere.

Som foreldre kan dere følge barnets utvikling i daglige og månedlige tekster. Dere kan laste opp bilder av barnet, lese artikler som er spesielt utvalgt til dere basert på barnets alder. Dere kan bruke bildefiltre og få tilbud fra våre samarbeidspartnere.

Det er enkelt å veksle mellom informasjon om syklusen eller graviditeten din og informasjon om barnet/barna du har."

Begynte med Flo for å ha oversikt over menstruasjon etc. Etter graviditet var vi hatt en fellesbruker på Preglife og han har brukt Babyverden sin app i tillegg.

Back
Topp