Hvilken app for å følge mensen/fruktbarhet?

Det finnes jo et hav av apper. Virker som de fleste her er fornøyde med fertility friend, men den er kanskje best hvis du skal tempe? Glow er også fin, spesielt hvis du bruker eggløsningstester. Jeg bruker/brukte natural cycles, og var veldig fornøyd med den, men der er det temping igjen da. :)

Bruker "fertility friend" fordi jeg er begynt å tempe, men bruker også "min kalender" fordi det er den jeg har brukt hele tiden. Den er også veldig grei når jeg logger symptomer gjennom syklusen, og er enkel og oversiktlig.

Ovia, liker den best :)
Og de har en veldig hyggelig graviditetsapp for når den tid kommer :D

Bruker fertilityfriend og glow.
Fertilityfriend liker jeg best.
Glow driver ap rundt graviditetsdager osv, den er helt på bærtur etter aborten, også har jeg jo visst 30% sjanse for å bli gravid, sånn som alle andre selv om den har fått info om at jeg ikke har fungerende eggledere, de har morsomme forum innebygd i appen, det er fordelen for meg.

Eg syns period calender er veldig enkel og grei å følge med på å legge inn alt mulig

Vedlegg

• B0C4EAA0-C5D2-4086-9C2C-B7F727E71EFA.png
    B0C4EAA0-C5D2-4086-9C2C-B7F727E71EFA.png
    613,9 KB · Visninger: 87
Jeg bruker flo og fitbit appen,men de er aldri enige :hilarious: flo stemmer somregel mest:headphone:

jeg bruker kun flo, men følger ikke med på noe annet enn kommende mens og EL, så den er helt perfekt til mitt bruk

Back
Topp