Hvilken app er den beste til prøvere/ivf?

Fiiol

Gift med forumet
Assistert-jentene
Juliknøttene 2022
Jeg har helt tilfeldig endt opp med å bruke en gratis-app som heter Clue. Den har gitt en god oversikt over syklusen. På denne appen har jeg daglig kunnet registrere det jeg trenger. I tillegg til det «vanlige» har jeg kunnet legge inn valgfri tekst, f.eks. tidspunkt for oppstart av medisiner, div undersøkelser, osv.

Nå har også Clue blitt «betalende tjeneste», og koster 55,- i måneden, 419,- for 12 måneder. Jeg hører at «alle» bruker Flo, og vurderer å heller abonnere på denne appen. Hvis jeg først skal betale vil jeg betale for den beste, på en måte. Men, abonnementet til Flo er riktignok dobbelt så dyrt.

Så, hva anser dere ivf-jenter som den aller beste appen, som det også er verdt å betale for?
 
Fant en rating fra 2020
https://www.healthline.com/health/pregnancy/fertility-apps#fertility-friend

Og denne
[URL]https://www.madeformums.com/reviews/best-fertility-apps/[/URL]

Eneste er at vi vil ha det lille ekstra pga prøverør, og det er her deres erfaringer kommer inn :p

Må legge til at jeg ble forvirret over om noen er gratis-apper eller ikke. Jeg har brukt Clue i sikkert 4 år. Det har fungert helt fint, og det har ikke vært noe reklame-mas på siden. Nå får jeg plutselig ikke se lengre framover i kalenderen enn ca. 3,5 måneder, med mindre jeg starter et abonnement.
 
Jeg har helt klart vært mest fornøyd med fertility friend både når jeg har tempet og ikke. Kunne og legge inn medisiner og uttak og innsett, men vet ikke om det går an på gratis versjonen. Betalte bare for 3mnd om gangen også et år og det var veldig billig og en engangssum :)
 
Jeg er veldig fornøyd med Flo, har brukt den i mange år. Har bare vært innom Fertility Friend i tillegg, men endte opp med Flo:)
 
Eg har brukt WomanLog i alle år og den fønka fjell for meg :)
 
Har brukt Clue i flere år før jeg hoppet over på FLO (på gratisversjonen). Er interessert i å høre om noen er fornøyd med betalingsversjonen, for gratisvarianten er OK - men absolutt ikke perfekt. Det mest irriterende er at den konsekvent setter min lutealfase til 15 dager i fremtidige sykluser, mens jeg alltid har 14 dagers lutealfase, samt har satt 14 dager i innstillingene.
 
Back
Topp