Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei dere!
Hvilke apper bruker dere til å tracke graviditeten? Nå har jeg kun satt Flo på graviditetsmodus, og syns at appen funker greit. Trenger en som kan gi mer mer informasjon om de ulike ukene/stadiene.
Jeg brukte babyverden sist, men har lyst på en ny en denne gangen. Så jeg har lastet ned et par forskjellige. De jeg liker best er pregnancy og pregnancy + (2 forskjellige). De amerikanske appene registrerer termin etter 4 uker og norske etter 40+3 så det er litt forvirrende. Preglife satte meg også frem en dag etter siste mens (som pleier å regnes som 2 uker). Den teller også ukene en uke frem, noe som plager meg litt. Ellers syntes jeg helseoversikt er veldig grei.
Pregnancy appen har knipe timer, med nedtelling som er litt morsom. Kanskje jeg husker å gjøre det mer med den.
I forhold til termin vil jeg ikke overstyre fordi det kødder med ukene, og preglife prøvde jeg helt ærlig ikke så lenge Likte ovia da som du anbefalte, men syntes den var litt slitsom å finne frem i og at man måtte gå ut for å gå inn i en ny uke f.eks det er nok bare vane da. Jeg beholder nok den for bildene jeg ogsåDe appene har jeg ikke prøvd, kanskje jeg må prøve. Har bare fire fra før Ellers så pleier jeg forresten kunne overstyre de fleste apper så de passer med graviditetslengde, hvor langt jeg er på vei og termin
I forhold til termin vil jeg ikke overstyre fordi det kødder med ukene, og preglife prøvde jeg helt ærlig ikke så lenge Likte ovia da som du anbefalte, men syntes den var litt slitsom å finne frem i og at man måtte gå ut for å gå inn i en ny uke f.eks det er nok bare vane da. Jeg beholder nok den for bildene jeg også
Blir så forvirret over ukene og termin på hvor langt man er på vei i de forskjellige appene. Viser så forskjellig. Noen som har funnet ut hvilke som er mest riktig? Ja kan overstyre noen men blir fortsatt ikke helt rett. Noen av appene tar bare automatisk syklus på 28 dager uten at man kan velge hvis man har en annen syklus. Har babyverden, graviditet+, preglife, helseoversikt, flo
Takk for svar Åja dem følg 28 dagers alikavel. Med første hadde jeg 28 dagers syklus, så var så mye enklere. Nå har jeg hatt 26 dagers syklus den siste tidenBruk helseoversikt
Jordmor ba meg slette de andre og bare bruke helseoversikt. De ulike appene kan skape unødvendig forvirring (hennes ord, ikke mine).
Om du vet at du har en annen syklus, kan du for deg selv regne annerledes - men lege og jordmor vil ikke lytte til deg og vil gi deg en termin basert på 28dagers syklus likevel frem til du har vært på ordinær ultralyd og får endelig termin