Hvilken app bruker dere?

Electra88

Blir kjent med forumet
Novemberlykke 2018
Lurer veldig på hvilken app dere bruker. Jeg har to forskjellige; Preglife og Gravid og barn.
Har lagt inn samme dato på begge appene men har fått forskjellig termindato. I tillegg husker jeg ikke hvordan man kunne regne ut termindato selv[emoji848]

Er de to jeg bruker..:)
De jobber med forskjellige datoer fordi den ene regner svangerskap til 40+2 og den andre 40+3 tror jeg..:) jeg bare trikset med den ene slik at jeg får lik dato... :)

Har også dem to, pluss Pregnancy+ og BabyCenter[emoji28]
Stemmer som hun over her skriver, er nok fordi dem regner forskjellig med 40+2 og 40+3. Helsestasjon og gyn brukte 40+3 på meg forrige gang, tror det er det de fleste bruker[emoji4]

Har dere prøvd å regne ut selv? Det blir kanskje mange datoer å forholde seg til etterhvert, den vi har funnet ut, den legen har funnet ut og UL-termin[emoji28]

Har dere prøvd å regne ut selv? Det blir kanskje mange datoer å forholde seg til etterhvert, den vi har funnet ut, den legen har funnet ut og UL-termin[emoji28]

Hvis jeg går ut i fra mensdato blir det samme som app’en (40+3) selvsagt, men nå vet jeg jo at el var 2 dager senere[emoji85] DOG går jordmor/lege etc ut ifra første dag i siste mens uavhengig av når man hadde el (hvis man ikke har svært uregelmessige sykluser).
Så for enkelthetsskyld tar jeg også utgangspunkt i det...eksakt termin får man jo på oul uansett[emoji4]

Jeg bruker gravid og Preglife. Gravid sier uke 4, mens preglife sier uke 5(4+3)[emoji28]

Back
Topp