Hvilken Angelsound (eller liknende) anbefaler dere (ikke)?

Hemmelig en stund!

Forelsket i forumet
Noen som har noen gode råd eller advarsler før jeg kjøper? Hva slags erfaringer har dere, og hvor har dere handlet?

link på denne? Måtte du betale moms?

Bare erfaring med Babywatcher.. men den er dyr.. ligg på rundt 500 kr brukt!! Med den fant jeg hjertelyd i uke 11 med andremann og uke 9 med tredje.

Her dukker antall hjerteslag opp på sjerm og alle kan høre..

Ja får søke ;) hehe

Adriana_74 skrev:
link på denne? Måtte du betale moms?

Nei. Er over 1 år siden, så Har den ikke lagret. Er bare å søke på angelsound så kommer det opp en haug:) Betalte ikke noe ekstra siden det kom på under 200 kr...

Bebywatcher!! Er kun denne eg har forsøkt og er verdt kvar ei krone!!! Har et par venninner som har forsøkt anglsound mn dei var ikkje nøgde. Med babywatcher får mn opp antall hjerteslag på displayet og det er høytaler så det er lett å høyre. Vi kosa oss veldig med å høyre på lillebror i magen, det var stor stas for den vordande storebror. Hmmmm kanskje eg skal selge min??

¤Gressenka¤ skrev:
Bebywatcher!! Er kun denne eg har forsøkt og er verdt kvar ei krone!!! Har et par venninner som har forsøkt anglsound mn dei var ikkje nøgde. Med babywatcher får mn opp antall hjerteslag på displayet og det er høytaler så det er lett å høyre. Vi kosa oss veldig med å høyre på lillebror i magen, det var stor stas for den vordande storebror. Hmmmm kanskje eg skal selge min??

Skulle lest innlegget ditt før jeg bestilte...

Hemmelig en stund! skrev:

¤Gressenka¤ skrev:

Skulle lest innlegget ditt før jeg bestilte...

Om du er interessert så gje et vink

Back
Topp