Hvilken Amme-bh?

Jeg hadde samme som deg sist, fra hm og lindex og likte de egentlig ikke. Denne gangen tror jeg at jeg skal investere i en fra glammom også, synes de er veldig fine, men samtidig ser det ut som den gir god støtte også :) Men kommer nok til å bruke de jeg har fra før av til det har stabilisert seg, så jeg vet nøyaktig hvilken størrelse jeg trenger :)
Jeg tenker å gjøre det samme. :)

ImageUploadedByBV Forum1412075841.047841.jpg

Kjøpte denne i dag til 70kr på sparkjøp. Den var veldig myk og Elastisk og lett å slippe ut en pupp. Var ikke stram rundt og tror den vil bli deilig å bruke første tiden hvertfall. Kjøpte den stor så man har plass til å vokse i den, men den satt godt allerede, men hadde mye å gå på også :)

Vis vedlegget 80578

Kjøpte denne i dag til 70kr på sparkjøp. Den var veldig myk og Elastisk og lett å slippe ut en pupp. Var ikke stram rundt og tror den vil bli deilig å bruke første tiden hvertfall. Kjøpte den stor så man har plass til å vokse i den, men den satt godt allerede, men hadde mye å gå på også :)

Den så rett og slett deilig ut. Skal dra å se på den selv tror jeg. Forhåpentligvis er den ikke for elastisk rundt selve puppen. :)

Den så rett og slett deilig ut. Skal dra å se på den selv tror jeg. Forhåpentligvis er den ikke for elastisk rundt selve puppen. :)
Jeg syns den satt godt, forma puppen så den ble rund og ikke spiss og rar som de blir om man dropper bh under en topp :) så for meg var denne perfekt! Så om den funker like bra i praksis som jeg tror må jeg nok kjøpe noen fler. Kan faktisk sove med den så myk var den!

Jeg syns den satt godt, forma puppen så den ble rund og ikke spiss og rar som de blir om man dropper bh under en topp :) så for meg var denne perfekt! Så om den funker like bra i praksis som jeg tror må jeg nok kjøpe noen fler. Kan faktisk sove med den så myk var den!

Åh det hørtes helt ut som noe jeg vil ha :D

Tusen masse takk for tips <3

Den fra spar kjøp så god ut!:D her har jeg kjøpt en vattert fra lindex som er den eneste som passet meg derfra. Den var faktisk litt stor! :) kjøper flere etter fødsel;)

Har bestilet Bravado amma bh nå, spennende å se hvordan den er! Ble litt skeptisk da det er så få størrelser å velge mellom, men håper det blir bra. :)

Har kjøpt en fra lindex jeg, uten spiler, men derimot hadde den slike harde bøyler i sidene på langs, som gnagde og var skikkelig ubehagelige :( så må kjøpe en annen jeg også. Problemet mitt er små pupper, og er nesten avhengig av og prøve før jeg kjøper, så jeg får bare fortsette og lete litt til :) får man kjøpt noen av disse dere skriver om her i butikk eller kun på nett? Jeg vil helst ha vatterte skåler

Kjøpt en i bravardo idag virker bra, nesten som treningsbh, men koster litt da. Må gå innom sparekjøp og se, tenker jeg får begynne med to stk. Må jo vaske klær ofte uansett;)

Fikk Bravado amme-bh i dag, og må si at jeg ble positivt overrasket. :) Har aldri prøvd noen amme-bh før, men denne satt godt på, og virker veldig grei. Puppene fikk grei fasong også, til tross for at det er uten spiler. :)

Uff jeg skulle nok ha lest her før jeg kjøte meg ammebh. Gikk i fella på h&m :( De skulle jeg ikke ha kjøpt. Spilene på siden var vonde og følte at puppene bare hang siden jeg har litt store pupper. Med andre litt lite støtte til de to ;) Skulle nok ha prøvd de før jeg kjøpte de, men har begynt å lekke litt så tenkte at jeg at det hadde vært så deilig å slippe å prøve :oops:

Back
Topp