Hvilken Amme-bh?

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
..hvilken Amme BH tenker du å ha?

Og til dere som har barn fra før. Hvilke BH merker var dere mest fornøyd med?

Jeg hadde to vatterte fra HM, men jeg føler at jeg får ikke bretta fram puppen godt nok med de.
Så hadde jeg en microfiber fra lindex, den ga jo nada støtte.

Så nå kjøpte jeg de to pak fra HM som så helt ok ut. Ingen padding, uten spile. Men der skjedde det samme som med microfiber bh'en. nada støtte til selve brystet og det så ut som jeg hadde hengepupper og den var steinhard rundt "livet".

Så kan noen anbefale en god bh helst spileløs som ser pen ut på, gir god støtte, som likevel fungerer når man bretter den ned så babyen får tak i puppen?

Jeg fant frem mine forrige, fra HM, men de virket litt små så jeg må nok følge med litt her jeg også.
Jeg tror jeg brukte mest ammetopp sist, jeg... Sånn singlet som man bare dro ned..

..hvilken Amme BH tenker du å ha?

Og til dere som har barn fra før. Hvilke BH merker var dere mest fornøyd med?

Jeg hadde to vatterte fra HM, men jeg føler at jeg får ikke bretta fram puppen godt nok med de.
Så hadde jeg en microfiber fra lindex, den ga jo nada støtte.

Så nå kjøpte jeg de to pak fra HM som så helt ok ut. Ingen padding, uten spile. Men der skjedde det samme som med microfiber bh'en. nada støtte til selve brystet og det så ut som jeg hadde hengepupper og den var steinhard rundt "livet".

Så kan noen anbefale en god bh helst spileløs som ser pen ut på, gir god støtte, som likevel fungerer når man bretter den ned så babyen får tak i puppen?
Enig med deg ang to pk på hm.. lite behagelig.

sliter også med å finne noe som støtter og er behagelig. hørt mye skrøyd om de som selges på apoteket, men har ingen erfaring med dem selv da.. så følger tråden her jeg også!

De eneste jeg var fornøyd med sist var fra change. Men dey er med spile, men det må jeg ha. Blir kjøpe det denne gang og.

De eneste jeg var fornøyd med sist var fra change. Men dey er med spile, men det må jeg ha. Blir kjøpe det denne gang og.

Men er de ok å sove med? Har ikke sovet med BH siden tenårene tror jeg :p

sliter også med å finne noe som støtter og er behagelig. hørt mye skrøyd om de som selges på apoteket, men har ingen erfaring med dem selv da.. så følger tråden her jeg også!

Da jeg var gravid sist hørte jeg og mye positivt, men jeg klarer ikke huske hvilken modell/merke :p

Jeg fant frem mine forrige, fra HM, men de virket litt små så jeg må nok følge med litt her jeg også.
Jeg tror jeg brukte mest ammetopp sist, jeg... Sånn singlet som man bare dro ned..

Jeg må ha BH under. :p

Da jeg var gravid sist hørte jeg og mye positivt, men jeg klarer ikke huske hvilken modell/merke :p

ikke jeg heller! men husker at det skal være uten sømmer eller noe slikt! er så usikker på størrelse også...
Det er jo så vondt å vite hvor store di blir etter fødsel.. :confused: men kipt å ikke ha en klar etter fødsel, for det hadde jeg ikke sist da jeg ikke var forberedt på å føde når jeg jor :p

Men er de ok å sove med? Har ikke sovet med BH siden tenårene tror jeg :p
Jeg er kun uten bh når jeg dusjer og har de ganske stramt på så er vant til det. Så for meg er det ingen problem :)

Jeg skal kjøpe på change nå, har fått gavekort der :) så håper jeg blir fornøyd. Ellers har jeg handlet bondeau-bh'er uten spiler, som jeg kan bruke helt i starten og når jeg sover! :)

ikke jeg heller! men husker at det skal være uten sømmer eller noe slikt! er så usikker på størrelse også...
Det er jo så vondt å vite hvor store di blir etter fødsel.. :confused: men kipt å ikke ha en klar etter fødsel, for det hadde jeg ikke sist da jeg ikke var forberedt på å føde når jeg jor :p
Jeg hadde, men de var jo skrekkelige. Jeg fikk liksom ikke pakket ut hele puppen :p For mye tøy som ble liggende under og i veien for den lille som ville ha mat.

Spiler er helt uaktuelt for meg. Vegrer meg for å bruke bh med spiler allerede nå - opplevelsen med brystbetennelse med forrige baby var så ille! Vil gjøre alt jeg kan for å unngå det...

Jeg brukte triumph når jeg ammet begge gangene. Syns den var kjempegod. Prøver en annen sort fra lindex nå siden de ikke hadde det merket i den ammebhen denne gang. Men er jeg ikke fornødd går jeg på sørbø å ser om de har det merket å samme sort som jeg he brukt tidlige der.

Skal skjekke denne ull toppen de selger på apoteket, vis den er myk å Elastisk. Skal jeg kjøpe den største størrelsen og ha med på føden. Å hanke inn noen amme topper. Utrolig behagelig å gå med. Så får jeg få tak på en ammebh av noe slag jeg kan ha på når jeg skal utomhus. Om det er mulig å finne noe jeg kan leve med :P

Back
Topp