Fortrinnsvis skolebarn.
Det finnes jo så mange...
Så hvilken er du (og barnet/barna) fornøyd med?
Det finnes jo så mange...
Så hvilken er du (og barnet/barna) fornøyd med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den nederste der ligner den han har. Den sier han at bremser farten med de ekstra "vingene" på siden.Vis vedlegget 288848 Vis vedlegget 288849 Vihar:
Han liker den øverste men ikke den nederste og ønsker seg en liten av den øverste
Åh min mener den er fir glatt til å stå påDen nederste der ligner den han har. Den sier han at bremser farten med de ekstra "vingene" på siden.
Så de har jeg nå i dag klippet av, så får han prøve i morgen hvordan det blir.
Haha, han er den typen jaÅh min mener den er fir glatt til å stå på![]()
Jupp snowboardHaha, han er den typen ja
Samme som Frøkna her da. Hun har en sånn type som det øverste bildet, og den står hun snowboard på på skolen
Eldste er litt mer forsiktig. Den bakken de aker i på skolen er noe sinnsykt bratt og lang... Storebror tok tida der en gamg nå når han ikke kunne ake, og det gikk fort ja... 150 meter lang bakke...![]()
Den vi har og...Har de med 4 håndtak fra Europris, er fornøyd med dem![]()
Mine har helt makne som de der, men andre farger. Også ett par andre greier som nå har blitt helt skrapet opp..Vis vedlegget 288848 Vis vedlegget 288849 Vihar:
Han liker den øverste men ikke den nederste og ønsker seg en liten av den øverste