Hvilken adventskalender skal du ha i år?

Kjøper 48 forskjellige flaxlodd og henger opp(til meg og mannen):santa Unga får pakkekalender og Harribo:rendeer
 
Jeg henger her for tips.

Har hatt essie et år. Mannen kjøpte en pink glam i fjor. Det var rimelig bom. Så jeg kjøpte depend sin i tillegg på egenhånd.

Mulig jeg går tilbake til "mannen lager" = 24 poser med to sjokoladekuler i.
 
Tror mannen sksl få lakriskalender i år, pleier å lage gavekalender men i år tror jeg det blir ferdig

kengubarnet får gavekslender og det blir vel den dyreste han har fått i sitt liv, men det får gå i år
 
Jeg ønsker jentene på tunet sin julekalender.
Mannen får øl kalender. 13 åringen ønsker seg sminke kalender, så det skal hun få. 15 åringen er vanskeligere å kjøpe til og ikke har han noe krav heller, men et eller annet blir det:p de minste får pakkekalender med gavekort enkelte dager med ting vi skal gjøre sammen + at vi har rampenissen:)
 
For en fantastisk ide med flaxlodd! Det skal jeg jammen meg gjøre også :D

Det er supergøy, for vi gleder oss jo til å skrape hver dag:rendeer Kan jo være vi er heldige og vinner storgevinsten:santa:smiley-bounce015
 
Flakslodd kalender. Ellers er jeg med i slike konkurranser på nett.:bookworm:
 
Last edited:
Jeg klarer aldri å bestemme meg for hvilken jeg vil ha! Men tror det blir enten rituals eller Asos sin :) Også er kinder kalender + flax et must!
 
Jeg og mannen deler på lakrids by bülow kalenderen, og så har vi minst en Flax-kalender hver:joyful: mini får pakke-kalender med diverse småting, må bare bli ferdig å brodere kalenderen først:hilarious:
 
Back
Topp