Hvilken øyefarge/hårfarge kan babyen få?

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg lurer så på det:-P

Mannen min har helt knallblå øyne og mellombrunt hår, jeg har blågrønne øyne og gyllenblondt hår. Så jeg tror at barnet vårt får han sin øyenfarge og min hårfarge :-) eller kanskje litt imellom:-)

Hvordan tror dere at deres barn blir ? :-)

Vi begge har blå øyne. Jeg har mørkere enn hans. Begge har mørkt blondt hår. Begge var hvite i håret som små, så tror barnet vårt vil få blå øyne og hvitt hår. Men tenker at ved fødsel så vil håret være mørkt :P

Her har både jeg og bf blå øyne og brunt hår,men bf har litt mørkere farger da. Så tror nok barnet får blå øyne og brunt hår ;)

Han har brunt hår og brune øyne, jeg har mørkeblondt hår og grønne øyne. Så må si jeg et spent :-)

Her har begge veldig blå øyne, og far er lysere enn meg, jeg er relativt mørk i håret og hudfarge, så her blir det nok blå øyne og håper han eller hun arver min hud så vi slipper solbrenthet og sånn:-)

Her har begge veldig blå øyne, og far er lysere enn meg, jeg er relativt mørk i håret og hudfarge, så her blir det nok blå øyne og håper han eller hun arver min hud så vi slipper solbrenthet og sånn:)

Ganske likt her, bare at det er mannen som er mørkere enn meg, så jeg håper at barnet arver det av han :-)

Her har mannen brune øyne og mørkt brunt hår, jeg blå-grønne øyne og mellomblondt hår (lys blond som liten). Vi har fått 3 versjoner av dette:
Nr 1: mellomblondt hår og blå-grønne øyne
Nr 2: brune øyne og lys blondt hår
Nr 3: brune øyne og brunt hår.
Så veldig spent på hvilken miks dette blir :)

Her har mannen brune øyne og mørkt brunt hår, jeg blå-grønne øyne og mellomblondt hår (lys blond som liten). Vi har fått 3 versjoner av dette:
Nr 1: mellomblondt hår og blå-grønne øyne
Nr 2: brune øyne og lys blondt hår
Nr 3: brune øyne og brunt hår.
Så veldig spent på hvilken miks dette blir :)

Hehe så gøy :-)
Ja da blir det spennende:-) mangler bare brunt hår og blå-grønne øyne så har dere en av alle versjonene som er mulig :-P hehe

Vi er begge blonde med blå øyne, så ikke så mange muligheter :p

Her har.Sambo lyse brune med grønt og brunt hår. Je er egentlig blond og har blå øyer.
Første mann er blond med blå øyer og nr 2 er brunt hår med veldig brune øyer :) fet hadde han fra fødselen :)

Veldig spendt på tredjemann :)

Både jeg og samboer har brunt hår med brune øyne,lillingen vårs har helt lyst hår med blå øyne... Var sikker på at øyefargen ville endre seg,men det har den ikke gjort og han er nå 1,5år.
Besteforeldrene på den ene siden og oldeforeldrene på begge sidene har blå øyne(ikke alle da),så genene våre er sterke!:)

Jeg har grønne og mannen har mørkeblå. Jeg er mørkhåret og faren lyshåret. Datteren vår har mørkeblå øyne og lyst hår. Føler meg litt snytt der =)

Mamma og pappa har lyse øyne (blågrønne). Begge brødrene mine har mørkebrune øyne. Så ikke så godt å si

Vi har begge blondt hår og grønne øyne. Men så er foreldrene til oss begge både mørkhåret, brune øyne, knallblå øyne.. så vi får se! :happy:

Her har vi begge Kommunegrått hår :p og blå øyne. Han var lys som liten, jeg blir lysere om sommeren....

Men i annenhvert ledd på hans side kommer det en rødhåret....
Mini var litt gulrotfarget da han var baby, men er nå mellomblond.

Så kanskje vi får en rødhåret nå ;)

Øynene blir vel nesten garantert blå. Håret tenker jeg nok blir ganske lyst. Mannen er mørkere i håret, men som barn hadde han også lyst hår. Seksåringen har mørk blondt hår.

Mannen mørk kommune farger hår og brune øyne.
Jeg mellom kommune farger hår og blå grønne øyne.
Vår kidd har lyst hår og knall blå øyne..

Ganske garantert blå øyne, og vi har kommunegrått hår begge to :) vi hadde begge en del blondere hår da vi var små.

Tipper det blir blondt hår og blå øyne her:)

Jeg er naturlig "platina"-blond og veldig lys i huden. Mine øyne er lyseblå.
Mannen min har brune øyne, gyldenbrun hud, mørkebrunt hår, men skjegget hans er mørkebrunt med noen røde hår innimellom.

Vi har begge en rødhåret onkel hver.

Jeg tror sjansen for en baby med blå øyne er størst, men blir glad om det blir en liten tass med brune øyne :)

Noen som vet hvor stor sjanse det er for en liten rødhåret baby?

Back
Topp