Hvilken årstid er din favoritt?

Pin-up

Forumet er livet
Ja, hvilken årstid foretrekker du og hvorfor?

Jeg elsker høsten! Kald og frisk luft, fine farger, koselige innekvelder med levende lys, en god bok, te og koseteppe...:)

Sommar.

Min sin iPhone ;-)

Egentlig har jeg ingen favoritt. Jeg ser det positive i alle årstidene, og er glad for at vi har et slikt variert klima :)

Jeg tar det jeg får ;)

Jeg har ingen årstid jeg foretrekker. :) er like glad i de alle sammen! De har hver sin sjarm. :) ❤️

Jeg er egentlig glad i alle på hver sin måte, men en god sommer blir jeg sjeldent lei ;)

Jeg pleide å ha våren som favoritt. Det for da blir det lysere og alt våkner liksom til liv igjen :) Til og med kroppen :) Nå etter mange lange vintere så må jeg si sommeren. Jeg trenger varme :)

Liker alle,
Men første jeg tenkte på var vinter ;)
Fordi jeg liker å stå på ski, pakke meg inn i ulltøy og sitte forran peisen :)

Sommeren er nok favoritten men liker alle:)
Vinteren med snø og jula,
Våren da alt blir lysere og mer fargerik,
Sommeren med sol og varme,
Høsten med mørke kose kvelder, der en sitter inne med varm drikke og masse levende lys over alt:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Helt klart våren! Elsker tiden fra påske og frem til pinse. Alt spirer på nytt, lyset er tilbake og det er enda grei sovetemperatur om natten. Har bursdag i mai - herlig tid :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Sommeren! Gi meg 40 varme grader og en kald cola! Det er bare skikkelig herlig! Elsker varme ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Tidlig høst. Altså at det fremdeles er sol og varmt nok til å bare gå i tynn genser, men svalt nok til at man ikke blir for varm i sola og når man beveger seg. Og det er fine farger i skogen og fine farger :)

Alle sesongene har noe spesielt unikt ved dem. :)

vår og sommer :) liker at alt våkner til liv og at det er lyst og varmt ute, eneste jeg ikke liker er pollen.

Tidlig høst. Altså at det fremdeles er sol og varmt nok til å bare gå i tynn genser, men svalt nok til at man ikke blir for varm i sola og når man beveger seg. Og det er fine farger i skogen og fine farger :)
Samme her :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Alle årstidene har sin egen sjarm, men sommer er favoritten :)

Lyst når vi står opp, varmt og deilig, være ute uten en haug med klær, ligge på stranda og høre på barna som bader og leker, grille og bare det at alt er mer sosialt :)

Jeg liker alle årstider, spesielt når årstidene skifter. Vår og høst er nok mine favoritter fordi jeg lett blir alt for varm om sommeren hvis været er godt (sover ikke godt, liker ikke å sitte i sola hele dagen). Vinteren kan bli slitsom med snømåking, slaps/is, og mørket kan bli litt mye innen januar, og spesielt februar og mars er jeg drittlei. :p

Back
Topp