Hvilkem vogn har du til babyen?

Bruker ikke pose enda. Nå har jeg bare dyne oppi,med ullpledd om det er kaldt, men han hadde hatt plass til en pose og :) Nå er han bare 7 uker, så vet ikke hvor lenge han kommer til å kunne bruke bagen dessverre. Men han er en stor gutt allerede. Og har god plass. Kan nok bruke den i 4-5 mnd til. Og sportsdelen er jo veldig grei. 4 åringen prøvesittet den når den kom i hus, og hun kunne ha brukt den om hun hadde brukt vogn :p
så til ca 6 mnd da.. og da må du bruke sportsdelen forovervendt?
 
så til ca 6 mnd da.. og da må du bruke sportsdelen forovervendt?
Ja 6-7 mnd ca. Ja sportsdelen er dessverre kun forovervendt. Eller på den nye bagen kan man gjøre om den om til ett "sete" så de kan sitte mot deg. Men det går ikke ann å legge helt ned. Og går bare ann å ha i en stilling. Så de ene i borettslaget brukte det litt på småturer før de syntes jenten var stor nok til å bruke sportsdelen.
 
Ja 6-7 mnd ca. Ja sportsdelen er dessverre kun forovervendt. Eller på den nye bagen kan man gjøre om den om til ett "sete" så de kan sitte mot deg. Men det går ikke ann å legge helt ned. Og går bare ann å ha i en stilling. Så de ene i borettslaget brukte det litt på småturer før de syntes jenten var stor nok til å bruke sportsdelen.
ok.. takk for svar :) var det jeg trodde.. har den eldre utgaven og kun sportsdel, så ingen mulighet for omgjøring av bag heller..
 
Emmaljunga buddy s. Og en Thule chariot cougar 2.
Om hun kan kalles en baby da, hun er 2,5.
Brukes stort sett bare til soving og lange turer.
 
Simo duo, svart og grå. Kjøpt like før jul i fjor.
 
Hvordan syns du bagdelen på denne er mtp plass til vinterpose? Og hvor lenge brukte du bagen?
Kupper spørsmålet ditt litt jeg :p
Vi hadde den nye MB urban jungle til lillebror og han var for stor for bagen når han var 5 mnd....
Har en voksi urban og gammeldags lammeskinnspose, ingen av de fikk plass oppi bagen. Endte opp med å kjøpe en bilstolpose for å ha oppi bagen. Fikk baby i slutten av november.
Nå var den nye modellen super dårlig i stoffet, så jeg solgte hele vogna. Men det sies at de nå har bytta ut stoffet på vogna da.
Ville ikke anbefale den til vinterbaby jeg altså ;)
Hadde en MB uj 2013 modell til mellomste og var veldig fornøyd med den, men da hadde vi kun sportsdelen.
 
Til storeøster (2009) brukte vi en Brio kombi, den ble kassert på dynga for noen år siden da festene til sportsdelen knakk. (man hadde bagen oppi sportsdelen på en måte på denne). Investerte så i en TFK Joggster Twist i 2012 (Hun var 2,5), da lillesøster kom i 2014, så kjøpte vi bagen til TFKen. Har i tillegg en Quinny Zapp Xtra 2.
 
TFK Joggster twist
 
Back
Topp