L Lois Lane Forumet er livet 3 Feb 2010 #2 ibux synst jeg er best. Ellers så er det lindrende med saftis, isbiter eller annet kaldt. Ikke melk, for det er slimdannende, og da blir det bare værre (mine erfaringer). God bedring
ibux synst jeg er best. Ellers så er det lindrende med saftis, isbiter eller annet kaldt. Ikke melk, for det er slimdannende, og da blir det bare værre (mine erfaringer). God bedring
*Musti* Forumet er livet 3 Feb 2010 #3 ORIGINAL: Lois Lane ibux synst jeg er best. Ellers så er det lindrende med saftis, isbiter eller annet kaldt. Ikke melk, for det er slimdannende, og da blir det bare værre (mine erfaringer). God bedring Takk [:)] er eldstejenta som ligger nede for telling [&:]
ORIGINAL: Lois Lane ibux synst jeg er best. Ellers så er det lindrende med saftis, isbiter eller annet kaldt. Ikke melk, for det er slimdannende, og da blir det bare værre (mine erfaringer). God bedring Takk [:)] er eldstejenta som ligger nede for telling [&:]
*UtspyttaLaban* Forumet er livet VIP 3 Feb 2010 #4 Syns ikkje smertestillende fungerer på sår hals jeg [8|][&o] Sliter med sår hals selv for tiden, og jeg bruker halspastiller, og drikker varm solbærsaft med honning[:)]
Syns ikkje smertestillende fungerer på sår hals jeg [8|][&o] Sliter med sår hals selv for tiden, og jeg bruker halspastiller, og drikker varm solbærsaft med honning[:)]