hvilke

mariannnilsen

Forumet er livet
TV programmer MÅ dere bare ha med dere ???
jeg er helt hekta på i gode og onde dager og hotel cæsar [8D] . ellers følger jeg ikke med på noe annet , bare titter litt her og der inninmellom ..

Rachel Ray, Diagnose Mord, og det meste på TLC og lignende kanaler. Særlig programmene på kveld/natt. Glemte homleveien (home&away) og fruene såklart [:D][:D][:D] Cops og NCIS også.. Åååh pokker: Eg ser alt utenom paradise hotell og h¤re cæsar[8D][8D][8D]

gossip girl, one three hill, paradise, hotel cæsar, tangerudbakken, nytt på nytt, senkveld ... ;Pja! sikkert mer. hehe!

Ehm.. Da e æ tv-slave i forhold til dåkker. :P
Æ må ha med meg Cæsar, Privat Praksis, Frustrerte Fruer, Paradise, Farmen og Home & Away. :P Og gjerne Two & Half Men. :)
Mye av det her går samtidig, så æ tar opp det æ ikke får sedd. :P

Tangerudbakken [:D][:D] Eneste jeg liksom måååå få med meg. Å Farmen da, akkurat nå, siden jeg kjenner hu ene som er med [:)]

Ellers er jeg veldig glad i C.S.I, Dr House, Cold Case og litt sånne serier...Men ikke noe jeg følger med på hele tiden.
Å Haunting, de gangene jeg finner det på tv [:D]

Farmen, men mest Paradise Hotel [:D] Ser også på i gode og onde dager hvis jeg er hjemme på den tiden. TV står jo stort sett på så blitt skikkelig tv-slave [8D]

ORIGINAL: karmøy

BABYMARIO: såååååååååå nydlige han Jørgen e

Sign[;)]

Har ingenting her jeg MÅ få med meg, men ser gjerne himmelblå.
Ellers så er jeg blitt helt hekta på Grey's, og driver å kjøper opp og ser sesongene episode for episode[:D]

Tv-slave her [:)] Greys, frustrerte fruer, unge mødre, nanny sos, prison break, home and away, paradise hotel, luksusfellen m.m [:D] men he blitt lite tv etter Fredrik Andrè kom til verda da pga kolikken.

Home and away og paradise hotel MÅ jeg se [:)]

men så elsker jeg tangerudbakken og unge mødre også [:)]

Back
Topp