Hvilke vognpose ?

drømmenom4

Andre møte med forumet
ser det er mye tilbud nå på forskjellige vognposer. Kjøper dere vinterpose eller vår/høst pose ?
September/oktober er jo så varierende i temp.

ser det er mye tilbud nå på forskjellige vognposer. Kjøper dere vinterpose eller vår/høst pose ?
Jeg har fra før, men kjører vinterpose! Så får mini bare ha på mindre klær i den :Heartred Jeg bor i Trøndelag da, og er jo stor variasjon mellom f.eks. Oslo og Finnmark, så man må nesten bare prøve seg frem! Gjør jo ingen ting å kjøpe begge deler, for man får bruk for en tynn pose til våren uavhengig! :D

Hvis det fortsatt er mildt i september så blir det vel lammeull i bunnen og teppe/dyne den første tiden. Og vinterpose i første omgang :happy: Har så mye hjemmestrikk fra moren min også ungen skal nok ikke fryse:hilarious:
Vi har en voksi pose i barnehagen og en easy grow hjemme. Begge er bra, men ville nok heller gått for easygrow hvis jeg skulle kjøpe igjen. Finnes en drøss av de brukt også. Kjøper nok en vårpose til våren igjen, savna det med eldste.

Vi har vinterposer og vårposer. Bor på Vestlandet, så været varierer veldig. Her jeg bor har vi snø om vinteren. Hadde to barn i vognposer og har derfor dobbelt opp.

Vinter:
- easygrow nord (den varmeste! Med ull i ryggen og kan konverteres til sommerpose ved å bytte eller ta ut dyna inni). Jeg er opprinnelig fra nord, hadde jeg bodd nordafor enda, hadde jeg valgt denne.
- Har også easygrow nature, den er nok for Vestlandet.
Begge har forlengerdel som du fester med glidelås.

Til høst/sommer har vi
-easygrow lite leaf - den har innebygd forlengerdel, men den blir ikke voldsomt lang
- easygrow lyng. Den har forlengerdel som glides på med glidelås, men jeg synes den er lengre enn lite leaf. Denne har også borrelås i ryggen og passer derfor i alle vogner, mener lite leaf bare har hull til seler.

Jeg har hatt voksi urban (aller første posen), men solgte den fordi jeg synes den ble for åpen i halsen. Den var fra 2017/2018, så det kan gjerne være utbedret til nå :happy:
Har også hatt en av bugaboo sine originale footmuffs, likte den når vi hadde bugaboo fox.

Jeg liker best dyne når de er nyfødte, så jeg kommer nok til å bruke det til det blir kaldt. Men har easygow vinterpose og sommerpose liggende.

Vi har vinterposer og vårposer. Bor på Vestlandet, så været varierer veldig. Her jeg bor har vi snø om vinteren. Hadde to barn i vognposer og har derfor dobbelt opp.

Vinter:
- easygrow nord (den varmeste! Med ull i ryggen og kan konverteres til sommerpose ved å bytte eller ta ut dyna inni). Jeg er opprinnelig fra nord, hadde jeg bodd nordafor enda, hadde jeg valgt denne.
- Har også easygrow nature, den er nok for Vestlandet.
Begge har forlengerdel som du fester med glidelås.

Til høst/sommer har vi
-easygrow lite leaf - den har innebygd forlengerdel, men den blir ikke voldsomt lang
- easygrow lyng. Den har forlengerdel som glides på med glidelås, men jeg synes den er lengre enn lite leaf. Denne har også borrelås i ryggen og passer derfor i alle vogner, mener lite leaf bare har hull til seler.

Jeg har hatt voksi urban (aller første posen), men solgte den fordi jeg synes den ble for åpen i halsen. Den var fra 2017/2018, så det kan gjerne være utbedret til nå :happy:
Har også hatt en av bugaboo sine originale footmuffs, likte den når vi hadde bugaboo fox.
Jeg bor også på Vestlandet, og september og oktober kan jo være litt mild. Men er det nødvendig å kjøpe vår pose for så lite bruk nå ? Kommer jo til å skifte om til vinteren.
Men den kan vell brukes til våren igjen og ? ☺️ om det er forlenger.

Jeg bor også på Vestlandet, og september og oktober kan jo være litt mild. Men er det nødvendig å kjøpe vår pose for så lite bruk nå ? Kommer jo til å skifte om til vinteren.
Men den kan vell brukes til våren igjen og ? ☺️ om det er forlenger.
Vognposen til høst passer fint til vår/sommer også, og de passer lenge. Bilstolposer er korte. Fireåringen min passer fortsatt i vognposene fra easygrow, han er litt over 100cm lang. Hvis du finner et godt tilbud er det ikke bomkjøp med vognpose nå :happy:

Vognposen til høst passer fint til vår/sommer også, og de passer lenge. Bilstolposer er korte. Fireåringen min passer fortsatt i vognposene fra easygrow, han er litt over 100cm lang. Hvis du finner et godt tilbud er det ikke bomkjøp med vognpose nå :happy:
Okei :) tusen takk for svar !

Vi har Voksi urban vi har brukt i vinter og Easygrow Lyng på sommeren/sen vår/tidlig høst. Har akkurat kjøpt Easygrow Fnugg, prøvde den hos en venninne. Helårs pose hvor en kan fjerne deler av innlegget i posen for å få den tynnere når været blir mildere. Var veldig god! Kjøpte ny også fordi vi får en til i september. Husker jeg brukte Lyng-posen langt utover høsten med nr 1, da med lammerull i ryggen i vogna, lille lam dress på lillemor og et ekstra pledd på toppen - det funket flott for klimaet i Haugesund :)

Har kjøpt Voksi City North. Bor i Oslo, så mulig den litt varm første mnd, men vi får se :happy:

Back
Topp