Hvilke vogner kan man ha bilseter på?

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Til sønnen min hadde vi Maxi cosi bilsete og kjøpte etterhvert en Maxi cosi mura 4 så vi kunne bruke den både som vogn og til å ha bilsete på. Men det er en elendig vogn, hjulene punkterer i ett sett. Vi bytter slanger og kjøper nye hjul, og det blir jo dyrt og fryktelig irriterende i lengden. Så nå vil jeg helst bare kvitte meg med hele vogna.

Til neste er jeg usikker på om vi skal ha Maxi cosi sete eller leie Besafe izi sleep fra if. Noen som vet om vogner som Besafe seter kansettes på? Evt noen bedre vogner som Maxi cosi setet kan settes på? Vi vil ha en vogn med fire hjul. Ønsker meg egentlig en kombivogn som ser sånn noen lunde solid og vanlig ut.

Tror de fleste vogner har adaptere til bilstoler, men jeg ville sjekket i en babybutikk bare for å være sikker. :-)

Easywalker sky =)

Emmaljunga sine vogner (sikkert ikke alle typene, men står på nettsiden hvilke) passer til både Maxi Cosi og Britax viss du kjøper adapter.

Tfk joggster twist kan man kjøpe adaptere til Maxi cosi og et par andre jeg ikke husker.

Mountain Buggy, Babyjogger, Quinny, Tfk og Easywalker..
Tror egentlig de fleste vogner kan brukes med bilstol.

Back
Topp