hvilke vitaminer

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
lurer på hvilke vitaminer dere tar nå ?? har noen av dere prøvd lifeline care sine fro gravide ???
og hvis dere tar denne da tar dere ikke noe annen forlat?

Jeg tok de sist, og de er komplette, så tok ikke folsyre ved siden av.

Nå tar jeg multivitaminer, omega 3 og folsyre. Hadde dette dra før jeg ble gravid.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

hvilke multivitaminer bruker du ??

bruker bare folat, og tran en gang i blant :P

Jeg bruker lifeline. Sliter litt med å svelge den hvite tabletten :-( Den er så stor, og deler jeg den, blir den for skarp i kantene. Har spydd flere ganger fordi jeg har svelget feil.

Jeg bruker lifeline. Sliter litt med å svelge den hvite tabletten :-( Den er så stor, og deler jeg den, blir den for skarp i kantene. Har spydd flere ganger fordi jeg har svelget feil.

Jeg og sliter med den store hvite :/ Også smaker de omega 3 kapapsellene himla vondt når man får sure oppstøt :O

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm burde vel ta noen vitaminer siden mitt kosthold ikke er det beste... jeg spiser det som jeg får ned :/
anbefaling som dekker det meste ;) ? Tar selvsagt folat ;)

det var godt å høre at flere sliter med den hvite tabletten for jeg sleit virkelig i dag og gruer meg allerede til imorgen : / fatter ikke hvorfor den skal være så stor ...

Den sliter jeg også med! Har brekt meg såå mange ganger pga den. Og den røde smaker såååå vondt! Har flere pakker, i noen er den rødvin andre svart. Er vel det samme i de men.

Jeg bruker bare de;)

<3 29.06.14 <3

Bruker bare folat eg :)

Bruker lifeline sine, men i løpet av de siste par ukene har nok mange tabletter kommet opp igjen :( Blærhk...

Tar folat.
Må man ta vitaminer i tillegg??

Sent from my iPad using BV Forum

Forrige graviditet fikk jeg beskjed om å ta Folat første tiden, og D-vit+kalsium hele. Dette kan selvsagt være individuelt, men vil tro det er lett å ikke så i seg nok D-vit i denne mørke.

Back
Topp