Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gravidpakken fra apoteket her også. Og så tar jeg jern i tillegg :)
Dere andre som tar denne pakkka, tar dere folat utenom? Synes det var så lite folat i den hvite tabletten.
(Jeg har droppa den hvite tabletten og tatt folat tabletter utenom)
Tar kun folat jeg. Men får se etterhvert om jeg kjøper meg den gravidpakken. Er ikke så begeistret for de pillene der, smaker død og fordervelse kan jeg huske:P
Jeg tar lifeline sine gravid vitaminer, men som stort sett alt av kosttilskudd smaker det grusomt, så det er flere kvelder hvor jeg er kvalm jeg ikke har sjangs :(
må vere forsiktige med multivitaminer dersom dei inneholder vitamin A, då det kan vere skadelig på fosteret i forhøyende dosar. JM mi i forrige svangerskap ambefalte multivitaminer uten vitamin A :)
Jeg tok bare folat før jeg ble gravid og etter til det ble tomt. Så kjøpte jeg meg Lifeline care gravid kosttilskudd på apoteket. Er 400 mcg folat i den, som anbefalt. Jukser ofte med mineraltabletten for de den er så stor og smaker helt forj[£]@{4]lig. Har forsøkt å dele den, men det hjelper ikke på smaken. Så da greier jeg nesten ikke å svelge den. Får i meg omega 3 (tar bare en av de to som er med i dagsrasjonen) kapsel og den som inneholder folat, vitaminer og mineraler. Savner faktisk de folattablettene jeg hadde før, så hvis jeg hadde visst det jeg vet nå hadde jeg kjøpt folattilskudd og omega 3.
Tar også lifeline sine... Er ikke lett å få i seg når man er så kvalm, men går nå greit enda. Når kvalmen gir seg blir det sikkert jern i tillegg, har litt for lite av det, men nå orker her ikke mer enn jeg MÅ... ;)