Hvilke vinterstøvler anbefaler du?

Damdida

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
Hei! Igår måtte jeg rope på en nabo for å få hjelp til å komme opp en glatt bakke, så mine vagabond-støvler som visstnok er bra på glatta holdt ikke det hun i butikken lovet. Noen her som har noen fantastiske støvler å anbefale? Vil helst unngå å tryne nå som jeg er 30 uker på vei:) og ja, jeg har brodder, men de lå hjemme akkurat igår.
 
Er det ordentlig glatt tror jeg ingen sko holder. Jeg har i alle fall enda ikke funnet noen. Jeg hadde 3 par brodder i fjor vinter for å være sikker på at jeg hadde brodder med meg til en hver tid :p et par som lå i bilen, et par i veska mi og et par i skolesekken.
 
Jeg har hørt at gummisåle skal være best, var visst en sånn test på FBI på NRK ifjor vinter
 
Klipp i stykker strikket ullsokker og lim under sålen, hjemmestrikket ull henger godt fast på glatta, og du slipper å ta det av når det ikke er glatt ingen merker det og du glemmer det ikke...
 
Er det ordentlig glatt tror jeg ingen sko holder. Jeg har i alle fall enda ikke funnet noen. Jeg hadde 3 par brodder i fjor vinter for å være sikker på at jeg hadde brodder med meg til en hver tid :p et par som lå i bilen, et par i veska mi og et par i skolesekken.

Signerer denne :D
 
Hei! Igår måtte jeg rope på en nabo for å få hjelp til å komme opp en glatt bakke, så mine vagabond-støvler som visstnok er bra på glatta holdt ikke det hun i butikken lovet. Noen her som har noen fantastiske støvler å anbefale? Vil helst unngå å tryne nå som jeg er 30 uker på vei:) og ja, jeg har brodder, men de lå hjemme akkurat igår.

Jeg har fra ecco, de er veldig gode og holder godt på glatta. Men kommer nok til å investere i brodder, er vel ingenting som duger helt på isen
 
Glattis funker ikke uansett.. her ønsker jeg meg brodder til jul (ikke snø/is her enda)
 
Back
Topp