Hvilke vinterklær?

LilleBølla

Elsker forumet
Skal deres små ha i år?

Lego tec dressen passer nok enda i år,så det har vi. Tenkte kjøpe jakke/boblebukse også,
for å bruke hjemme, men vet ikke helt hvilket merke vi skal velge.. Eller hvor vi skal kjøpe det..
Håper at sorel skoa passer enda,men tviler litt på det - så da blir det nok nye likedan, for de var vi fornøyd med..

ja...her blir det litt nytt i år - som allerede er kjøpt - noe på salg også[8D], for nå er det mye som begynner å bli smått.

Her var jeg å kjøpte reima tec vinterdress på tilbud til 799 på mandag, og i dag fikk eg kjøpt viking gore-tex vintersko på tilbud (nedsatt fra 799 til 479) så jeg er godt fornøyd med "kuppene" mine[;)] Ull hamstret jeg i sommer, så det mangler gutta i hvert fall ikke

Veldig fornøyd med Troll-dressen hun hadde i fjor, så har kjøpt den nye modellen i år. Nora overtar Tuvas dress fra i fjor. Syns de ulldressene inni er så deilige!!

Her har hun fått seg lilla skogstaddress. Ett par sett ull klær og sko.
Har også masse hjemmestrikket klær og goe luer og votter[;)]
Lillesøster arver ytterklær av storesøster i år, men fått noen nye sko osv hun også.

Her prøvde jeg ull innerst da vi var på bilcross i helga - og resultatet ble en Mia med masse eksem..
hun tålte greit ull i fjor, men vet ikke hva det var som gjorde at det ga utbrudd i år. Hun har ikke vært borti andre
ting hun har reagert på,så må være ulla.. Var Janus sitt prinsesse ull.. Skal prøve ved en senere annledning å se
om det kommer samme reaksjon, men hun får så vondt av eksemen.. Åpne røde sår.. [:(]

Finnes det annet undertøy som fungerer bra? Er nesten avhengig av gode klær da vi har harde vintre her nord
og barnehagen er ute fire-fem timer hver dag uavhengig av været..

Felix har fått Polarn o Pyret dress og Viking vintersko, Viking Thermo støvlene fra i fjor passer fortsatt. Ellers har jeg kjøpt inn en del ulltøy og fått svigermor til å strikke.

ORIGINAL: LilleBølla

Her prøvde jeg ull innerst da vi var på bilcross i helga - og resultatet ble en Mia med masse eksem..
hun tålte greit ull i fjor, men vet ikke hva det var som gjorde at det ga utbrudd i år. Hun har ikke vært borti andre
ting hun har reagert på,så må være ulla.. Var Janus sitt prinsesse ull.. Skal prøve ved en senere annledning å se
om det kommer samme reaksjon, men hun får så vondt av eksemen.. Åpne røde sår.. [:(]

Finnes det annet undertøy som fungerer bra? Er nesten avhengig av gode klær da vi har harde vintre her nord
og barnehagen er ute fire-fem timer hver dag uavhengig av været..

Hva med ull med bomull på insiden? Eller superundertøy.

Om ikke noe ull funker har jeg hørt at tøy lagd av bambus også har litt av egenskapene ull har.

Back
Topp