Hvilke vinterdress velger du til ditt barnehagebarn?

Tenker på reima eller ticketoutdoor. Vil helst ha 10 000 mm. Begge de tror jeg har det. De er lette og bevege seg i og ikke tunge. Begge har holdt mitt barn tørt og varmt :)
Fundere på didriksons, men leste de gikk fra 5000 og ned til 2-3000 mm etter noen få vask. Ikke at jeg vasker dressene særlig, om jeg ikke må. Men vi har som regel veldig våte vintre her da.

Etter å alltid ha sverget til Reima, har jeg i år kjøpt Didriksson Theron, så får vi se hva det blir neste år igjen:)

ReimaTec til begge :)
Den må være vanntett, myk, god og bevege seg i og den må holde :)

Dressene har fungert supert her, og her er det barnehage med skog, bakker og alt i uteområdet :)

Som barnehageansatt har jeg gode erfaringer med Ticket også, de er like Reima synes jeg :)

Alt for mange stive dresser rundt om :O

Var en liten runde å så idag, men klarer ikke bestemme meg.

Reimatec i år også!

Vind- og vanntett, god passform, myk og komfortabel, lett å kle på seg selv.

Er mye på fjellet også, holder seg varm i dressen sin med to lag ull under- selv i kald vind!

Jeg har alltid vektlagt at den har høy vannsøyle, at den er god å bevege seg i å at den er slitesterk.
Vi hadde troll og isbjørn of sweden i bhg. Isbjørn er desidert det beste jeg har av utetøy til poden

Ble nameit i år. Alltid hatt reima, men ble utrolig skuffet i fjor. Ble utslitt på 2 dagers bruk!

Så i år blir det og prøve noe nytt! Eldste blir nok og kjøpe bergans dunjakke og ski bukse av noe salg.

Ble Didrikson i år, så spent på hvordan den funker :-)

Nå har ikke veslegutt begynt i barnehagen enda, men vi er veldig mye ute i all slags vær og har valgt reimatec.

Har reima todelt, didrikson heldress og fikk en Skogstad til henne men den er alt for stor så venter med den til neste år

En arvet en:) Nå er hun så liten så da ser jeg ikke noe poeng i å invitere i ny.
Men neste vinter tenker jeg å se etter en som ikke er så tykk og som er god å bevege seg i. Kan heller ha flere lag ull under.
Polarn O. Pyret eller Reima er bra.

Det ble reimatec i år også.

Vi har arvet en fra Troll (med avtagbar ulldress inni), som virker helt super.

Back
Topp