Hvilke våtservietter bruker dere?

Natusan sine stinker iallfall! har ingen favoritter, så følger tråden for råd:)

Ingen favoritter her heller, kjøper stort sett de billigste. Men liker de libero face and hand, ikke så klissete.. kjekt å ha i stelleveska :)

Ja, har prøvd de jeg også. de virker helt ok, og som sagt veldig greie å ha med på tur

Bruker Extra sine, koster 10 pr pakke. Jeg har ingenting vondt å si om de i hvertfall..

Hjemme vasker vi bare med klut, men på tur bruker vi Natusan sine. De fjerner det meste med bare et sveip. :)

Vi har egentlig heller ingen klar favoritt. Men en jeg IKKE liker er Rimi sin (med aloe vera og noe greier). Altfor mye såpe i. Mens pampers, natusan og neutral syns jeg er greie. Hjemme bruker vi mest kluter da.
Liker også libero sine hand and face wipes. Også tror jeg jeg har kjøpt en fra natusan nå.

Hvilke våtservietter liker dere? Er det noen dere IKKE liker?
Syns libero sine er absolutt best. Natusan liker jeg ikke, for når man skal ha ut en sitter de sammen og det kommer ut mange, man har jo som regel bare en ledig hånd når man skal tørke stump, så man får ikke holdt igjen:p ellers er den hvite pakka på kiwi ol bra, tror merket er unik. Foretrekker ihvertfall typene med "lokk", syns de holder seg best.

Huggies bruker vi her, når eg gjekk gravid hadde dei tilbud på europris til 5 kr pakken, so då hamstra eg inn :P synest dei er best, virka ikkje so syntetiske? eller korleis eg skal forklare det. Heime bruka vi for det meste vaskeklut.

Syns libero sine er absolutt best. Natusan liker jeg ikke, for når man skal ha ut en sitter de sammen og det kommer ut mange, man har jo som regel bare en ledig hånd når man skal tørke stump, så man får ikke holdt igjen:p ellers er den hvite pakka på kiwi ol bra, tror merket er unik. Foretrekker ihvertfall typene med "lokk", syns de holder seg best.

Ja, det er så irriterende! Funnet t at jegbruker ca fem servietter når han har bæsja, så tar de ut og sprer de før jeg åpner pakken :p hehe... org org

her bruker vi stort sett 2 stk:P tar de ut først jeg også, bra det ikke er bare meg som planlegger på forkant!:P hehe

Fjerner det verste med våtservietter, så vasker jeg med engangsklut;) føler hun blir mindre sår hvis hun blir vasket med vann etter.. hun har blitt så rød hvis jeg bare har brukt våtservietter

Ja, ta på bleie på fuktig stump funker dårlig. . Lar han ligge å lufte litt jeg ;) smører sjelden, og vasker ikke hvis han bare har tissa...

Vasker kun når hun gjør nr.2 jeg også og ved kveldsbadet;) er kun de gangene hvor vi har vært veldig mye på farta og brukt kun våtservietter hun har blitt rød på stussen..ellers går det helt fint;)

Hjemme bruker vi våte vaskeklutter som vi har liggende i en boks fra ikea. I stellevesken har jeg Neutral sine, men bruker minimalt av dem egentlig.

Back
Topp