Hvilke vårsko..

*følge med*

Er helt blank der sjøl [8|]

Har kjøpt Timberland sko til begge to, skal se om jeg finner bildet.

enten Kvavat eller Timerland... finner ikke bilde

DET har jeg ikke tenkt på. Ikke kommet så langt. Begynner man å tenke på det så tidlig, altså?? [&:]

Men altså - vårsko. Blir litt som tilsvarende høstsko, det? Eller? Sånne som går litt opp på leggen? For det er vel litt tidlig med joggesko i mars? Eller???

*totalt uvitende* [8D]

vi har kjøpt et par høstsko på halv pris som de først og groveste skoene.. finner ikke bilde.. Pony er merket ihvertfal.
Videre enn som så har jeg ikke tenk..

ORIGINAL: Meieriet

DET har jeg ikke tenkt på. Ikke kommet så langt. Begynner man å tenke på det så tidlig, altså?? [&:]

Men altså - vårsko. Blir litt som tilsvarende høstsko, det? Eller? Sånne som går litt opp på leggen? For det er vel litt tidlig med joggesko i mars? Eller???

*totalt uvitende* [8D]

Selvfølgelig tenker man på sånt nå, er jo moro med noe nytt! [8D]

Vårsko er vel det samme som høstsko (noe forøvrig ikke hadde ifjor, brukte joggesko til september og cherrox littegrann før vi begynte med vinterskoa) - og jeg tenker at jeg vil bruke de fra snøen smelter og frem til forsommeren.

Min erfaring Er at det er vanskelig å finne str om
man venter med å kjøpe til man faktisk trenger de. De var og på salg på xxl så da kjøpte jeg da de hadde riktig str.

Og som Imogene sier så er det jo moro med noe nytt[:D]

Vet ikke enda, venter med det en stund til, hun har nok sko enda [;)]

Så langt har jeg ikke tenkt.. hehe.

Har ikke begynt å tenke på det enda. Blir jo ikke vår her før april/mai,så har god tid til å lete.

Back
Topp