Hvilke uteleker har barna dine?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Da tenker jeg mest av slike store leker som basseng, trampoline, dukkehus osv osv. Men også sånne mellomstore.. Hva har dere i hagen?

Denne tråden skal jeg følge med på... vi har nettopp kjøpt hus med en liten hage (stor i forhold til den bittelille vi har nå) og har planer om å kjøpe noen lekeapparater til snuppsi..

Vi har huskestativ, trampoline, sandkasse med lokk, badebasseng og leketelt med tunnel og en lekelavvo:)

Badebasseng, sklie, leketelt, tunnel, tråtraktor, elektrisk bil, div sparke/sykler, disse og sandkasse. De har nå det meste, selvom jeg sliter med økonomien. alt er kjøpt inn på tilbud oppigjennom. Sandkassen bygde jeg selv i går.

Trampoline kommer IKKE i vårt hus siden vesla knakk beinet på en slik en i fjor vår! Ellers har hun ikke så mye enda, utekjøkken, spader og slikt, vi leter etter et lite hus hun kan ha ute og skal sette det opp i løpet av sommeren :)

trampoline og badebasseng. ellers har de en skog og boltre seg i ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har lekehus, sandkasse , husker og trampoline :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

oppblåsbart badebasseng.
Han hadde trampoline der pappaen bodde før, nå står den hos besteforeldre ...tror vi tar den med oss til huset vi flytter til.
Og så hadde han sandkasse hos pappaen. Men nå tror jeg det er sandkasse på felles lekeplass for borettslaget der vi flytter.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Vi har faktisk en lekeplass midt i hagen. Hagen er stor / felles. Der er det sklie, vippe, husker, stor sandkasse, små bil/and vippe og lekehus :)
Det er også fotballmål der, som blei satt opp nå :)

pluss at vi har satt opp en trampoline på siden av huset :) og basseng kommer vel kanskje om litt. Må jo tømmes/fylles hver dag om jeg ikke sitter vakt døgnt rundt...

Trampoline, sandkasse, sklie. Huske i en bjelke på verandaen foreløpig, planen er å flytte den til et egnet tre. Har et lite badebasseng. Ellers stor tomt med steiner, trær, helling og masse muligheter til å utfolde seg. Leker/ går tur i skogen og ser på hester osv i nærheten.

- taster fra appen :)

Vi har ikke hage, så her er det bare sykkel og sparkesykkel. Må vel få seg ett basseng igjen også, det fra i fjor er ødelagt. Har bare utsatt det pga. hun har så mye mollusker.

Hadde vi hatt hage hadde vi investert i 3 ting, dyre, men jeg tror de hadde vært verdt pengene. Huskestativ med sklie og kanskje klatrevegg eller taustige. Ett dukkehus. Og en sandkasse. (Ikke alt på en gang selvfølgelig.. Men det hadde vært drømmen og hatt i en hage..)

Vi har basseng på terrassen, ett sånn halvstort med pumpe o.l.ellers så¨grenser vi til lekeplassen som har sandkasse, husker og klatrevegg. De har sparkesykler og sykler også av store ting.

Sklie, sandkasse m/ tilbehør og en vippe-ting foreløpig :)

Tapatalking..

Nå er ungen her de eneste som bor i omeråde her i bor. De har et slikt metal huskestativ, sandkasse og trampoline. ATV
SÅ har de sykler, tråtraktor med tilbehør

Har sklie og huske rett på utsiden av huset som står på et friområde..

Om en liten måned, når vi får flyttet fra leilighet til hus, er planen å i alle fall lage til en sandkasse med lokk. Det blir nok også et lite basseng på terassen dersom sommersolen holder seg ;)
Ellers hadde det jo vært veldig koselig med et huskestativ, men det blir nok ikke i år. Er nok av andre ting som skal kjøpes :P

Foreløbig har hun bare plaskebasseng og en liten sklie.
Etterhvert blir det huskestativ (det står et ved nyhuset vårt, tror det blir stående, hvis ikke ordner vi noe), og en sandkasse. Nå har hun bare et sånn skjell hvor hun hadde sand i, den sanda var bare leire så vi må finne noe ordentlig sant.

Back
Topp