Hvilke type babyklær kjøper dere?

minmin

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
hei

Jeg lurer litt på hvilke klær jeg skal kjøpe til mini. Midten/slutten av september kan være kald og varm. Synes det er vanskelig med hvor mye ull/ bomull en trenger. Har en juli jente fra før av så sommerklær i str 50 har vi kjempe masse av. Amalie brukte str 50 i nesten 2 mnd så vi trenger sikkert mye i den str denne gang også....
Hva gjør dere kjøper dere varme klær eller tynne klær?

nei aner ikke hva jeg skal kjøpe... skal først og fremst se ann sommeren, for de årene vi har hatt bra sommer har vi jo hatt det varmt til slutten av sept.

ULL er det beste å kjøpe! Har en venninne som fødte i slutten av august i fjor.
Kjøp ull hvertfall fra str 56. Ull puster, og trenger ikke bli for varmt, selv hvis september er en varm mnd!
Jeg går for ULL hvertfall!!!

ull er jo bra for de minste om det er varmt eller kaldt. hmm kjøpe mer ullklær kanskje for om det kommer en jente til så har vi i allefall nok sommerklær. Har masse som ikke er brukt engang

Nå kommer lille gull til å arve det meste fra storesøster(hvis det blir en jente da)
men jeg brant meg på en ting med storesøster..
Det var at jeg kjøpte myye ullklær, for det skulle være så behagelig å pustende og, og.. Men det ingen viste var jo at mi jente skulle få atopisk eksem, og da kunne jo hun ikke bruke alle disse fiine varme klærne..[:(]

Så jeg kommer til å kjøpe alt tøy som skal være til huden i enten silke eller bomull, så kan lille gull ha varme klær oppå der[;)] og viser det seg at lillegull tåler ull, så kjøper jeg det til neste str[:)]

Amalie brukte mye janus sin ullsilke den passet bra for henne:) 

Ull er gull [:D]

Har mye ull fra storebror, og kommer nok til å kjøpe inn noe nytt.. [:)] Har også et strikket hentesett som kan brukes dersom det er kjølig. Pluss at jeg har noen dresser i forskjellige tykkelser i unisex farger etter storebror, han er født i desember [:)]

Tror nok ull er det greieste ja, så fremst babyen tåler det, storebror har ingen allergi, så vi håper på det beste.

Er spent på hvordan lillebrøster blir da, for jeg har nemlig en gutt som er SÅ varm av seg, vært slik hele veien.

min første tålte ikke ull så krysser fingrene for at neste tåler ull..

ellers kjøpe eg ikke noe før eg ser kim som komme ut og sånn!
har både varme og vanlige klær i litt nøytrale farger.

fikk i mars og det og er jo en kald/varm mnd alt etter som!! sånn midt i mellom mnd[8D]

Kommer til å kjøpe bodyer, strømpebukser, sparkebukser og joggedrakter ol. kjøper en del ullbodyer samt ulllongser til trilleturer osv. [;)] JEG GLEEEEDER MEG TIL Å DULLE MED LILLE SNUPPELUPPEN!!!

kjøper ikke ull før vinteren. Kjøper nok ikke noen klær før til sommeren[;)]

Min sønn ble født i slutten av en dårlig juli måned. Han brukte str 50 i ca 3 uker.. Derfor kommer jeg ikke til å kjøpe altfor mye i 50, bare noen plagg. Blir vel mest vanlig body/bukser/genser/sparkebukser. Ikke noe sommerslig. Har jo klær etter førstemann så får evt. plukke ut noe der hvis det skulle bli en veldig varm høst (noe jeg håååper det blir)[:D]

Her går jeg for ull og varmeklær, særlig nå som dem er på salg.
så får jeg kjøpe "lettere/normale" klær når det nærmer seg enda mer.

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

samme her. Skal ikke kjøpe noe ull før jeg ser at lillebror ikke har samme hud som storesøs, hun kan ikke bruke ull pga eksem..

Hun ble født i august, og husker jo da at vi brukte body og tynn bukse og så en tynn dress over da det begynte å bli kaldt.
Skal ikke handle sååå mye nå heller, sist gikk jeg jo helt amok og hadde aaaalt for mye. Tror vi ga bort en søplesekk med ubrukte klær i 50 og 56....... Butikkene stenger jo ikke i september liksom..

ORIGINAL: Bounty

samme her. Skal ikke kjøpe noe ull før jeg ser at lillebror ikke har samme hud som storesøs, hun kan ikke bruke ull pga eksem..

Hun ble født i august, og husker jo da at vi brukte body og tynn bukse og så en tynn dress over da det begynte å bli kaldt.
Skal ikke handle sååå mye nå heller, sist gikk jeg jo helt amok og hadde aaaalt for mye. Tror vi ga bort en søplesekk med ubrukte klær i 50 og 56....... Butikkene stenger jo ikke i september liksom..

hehe[:D]

tror ikke vi kjøper noe ull før til vinteren.. vi har det vi trenger av klær fra storesøster, hvis det blir jente da. noe jeg ikke tror[8D]
da må jeg ut og kjøpe litt blått!![;)]

samme her..... gjorde ikke det sist heller.....[:)]
kjøper nok mest til sommeren jeg også[:)] litt mer tålmodig denne gang .... eller?! vi får se etter ul[:D][8D][;)] men ull blir å kjøpe etter baby er ute og vinteren nærmer seg..... hadde ikke behov for det noe før sist fødte jo i samme mnd da også... og det var ingen spes varm sept...

Back
Topp