Hvilke TV-serier ser dere på?

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Nå for tiden ser vi på Lucifer, the bachelor ( til og med fått mannen til å se på med meg ;) ) , the big bang theory og rizzolie and isles :D
 
Og limitless, scorpion, supergirl og castle. Hihi :D :p
 
Call the midwife
The walking dead
Girls
Fresh off the boat
Fresh meat

Venter på ny sesong av
The last man on earth
Outlander
Orange is the new black
...helt sikkert flere men disse jeg kommer på akkurat nå. Ser endel serier som er ferdige da, akkurat begynt på parenthood feks :)
 
Lucifer, greys anatomy, the bachelor, the fosters, supernatural :) har også mange andre serier jeg pleier å se men ligge litt bak nå og ikke komt i gang å se de ennda :)
 
Hehe bra det ikke bare er lista vår som er lang :p er himla mange serier som har tatt pause!
 
Nå for tiden ser vi på Lucifer, the bachelor ( til og med fått mannen til å se på med meg ;) ) , the big bang theory og rizzolie and isles :D

rizzolie and isles, har de begynt å gå igjen?????? Det har jeg ikke fått med meg, når og hvor?
 
Home and away
Code Black
24 timer på legevakten
The Kardashians
Barneavdelingen
Fjorden cowboys

Osv osv osv lista er lang Hahaha
 
rizzolie and isles, har de begynt å gå igjen?????? Det har jeg ikke fått med meg, når og hvor?

Det så jeg på også :( Men på tv... noen som vet om det skal begynne igjen ?:)
 
Og castle ser vi på :)
 
Vi har ikke TV-kanaler, men ser endel nett-TV (NRK,DR, Netflix) og DVD.

Min absolutte favoritt serie er Friends. Ser alle ti sesongene igjen og igjen. Blir ALDRI lei.

Ellers liker jeg dokumentarer og historie. Mye bra både på DR og NRK.

På Netflix venter jeg på neste sesong med modern family.
 
Mangler litt serier å se for øyeblikket, har akkuratt fått viaplay så om noen har tips til bra serier der skrik ut. Ser kun The Black List for tiden pg venter på ny sesong med House of Cards.
 
Hva er Lucifer?

Jeg ser på Suits, Call the midwife, OITNB, Frankie & Grace, Making a murder.
 
Mangler litt serier å se for øyeblikket, har akkuratt fått viaplay så om noen har tips til bra serier der skrik ut. Ser kun The Black List for tiden pg venter på ny sesong med House of Cards.
outlander er på Viaplay.. Kanskje ikke alles smak men jeg liker veldig godt den serien, har lest bokserien på forhånd da..
Vet stemoren min syns hovedpersonen er snop å se på, så om ikke annet så :p
 
Har ikke bestilt hbo igjen enda, tenkte å vente til litt flere av Vikings er ute. Da blir det det og Game of Thrones :)
 
Har ikke bestilt hbo igjen enda, tenkte å vente til litt flere av Vikings er ute. Da blir det det og Game of Thrones :)
 
Akkurat å følger jeg bare med på de som ruller på Tvn i USA og kommer med nye episoder hver uke :)
Suits
Pretty Little Liars
og sist men ikke minst; New Girl!

Jeg har også andre serier jeg titter innom når jeg har tid, men følger ikke fast med på noen andre nå enn de jeg skrev over her :)
 
Back
Topp